تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


۲۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

من به درخواست یکی از خود شما عزیزان تصمیم گرفتم آموزش CSS را برای شما تهیه کنم .

لطفا من رو در این هدف با نظراتتون انگیزه و انرژی برای شروع به ضبط بدهید ..

اگه در جایی مشکلی دیدین به من خبر بدین .

 


mahdi beiki ۹۹-۱-۳۰ ۱ ۲۵۷

mahdi beiki ۹۹-۱-۳۰ ۱ ۲۵۷



mahdi beiki ۹۹-۱-۲۹ ۴ ۱۷۲

mahdi beiki ۹۹-۱-۲۹ ۴ ۱۷۲



نرم افزاری به منظور نمونه سازی وب سایت در یک فضای مجازی می باشد که با رفع تمام نیازهای شما در زمینه نمونه سازی وب سایت در قالب یک نرم افزار به شما این امکان را داده تا محیط تعاملی، توصیفی و مبتنی بر مرورگرها ایجاد کنید.


_____________________________________________________________________________________________________

در سال 1380 شرکت Apple اولین نسخه از سیستم عامل Mac OS X را معرفی کرد که یک سیستم عامل سریع به دلیل سادگی و زیبایی ظاهری،فناوری های پیشرفته،برنامه های متنوع،امنیت و گزینه های دسترسی سریع شهرت یافت و بعد از عرضه IOS کامل تر شد.این ویژگی ها باعث شد که OS X مورد توجه کاربران قرار بگیرد.

_____________________________________________________________________________________________________

حالا با سه تا از بهترین نسخه های OS X آشنا شویم:


Microsoft Project Professional یکی از قوی‌ترین و قدیمی‌ترین نرم افزار های کنترل پروژه محسوب می‌شود. مهندسان کنترل پروژه عموماً از این نرم‌افزار به عنوان ابزاری جهت مدیریت زمان‌بندی پروژه‌ها استفاده می‌کنند. از قابلیت‌های اصلی این نرم افزار می‌توان به دسترسی آسان و سریع به اطلاعات مرتبط به پروژه، پیش‌بینی و برآورد هزینه‌ها، انتخاب ترکیبی درست از منابع به صورت مجازی، تخمین زمان، منابع و فعالیت‌های مورد نیاز و پیگیری پیشرفت پروژه اشاره کرد.


 

 

یک مکان برای تمام فایل ها و گفتگوهای اعضای تیم تان

- به تمام فایل هایی که اعضای گروه تان روی آنها کار میکنند دسترسی داشته باشید.

- فضاهای کاری برای اعضای تیم تان درست کنید و به راحتی به اطلاعات و جزئیات آنها دسترسی داشته باشید.

- توجه هر کدام از اعضای تیم تان یا تمام آنها را با یک هشدار جلب کنید.


 

 

Autodesk VRED یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین نرم افزار های طراحی ، تخصصی و مهندسی شرکت Autodesk می باشد که کاربرد زیادی در تجسم 3D ، نمونه سازی و طراحی دقیق محصولات دارد . این نرم افزار ویژه تولید کنندگان وسایل حمل و نقل مانند اتومبیل ، موتور سیکلت ، هلیکوپتر و … می باشد . تولید کنندگان می توانند با این نرم افزار قدرتمند ، مدل های مجازی و نمونه سازی طرح های خود را به طور دقیق و با استفاده از ابزار های قدرتمند که این نرم افزار در اختیار می گذارد ، طراحی کنند .


 

 

نام نرم افزاری جدید، قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه ساخت انیمیشن و متحرک‌سازی تصاویر است. امروزه راهکارهای مختلفی برای ورود به صنعت انیمیشن‌سازی وجود دارد. به عنوان مثال، بسیاری از مبتدیان به این حرفه، نرم افزار ادوبی فلش را به عنوان اولین ابزار خود در زمینه کار با انیمیشن‌ها معرفی می‌کنند. انیمیشن‌سازی، صنعتی است که کاربرد آن محدود به هیچ زمینه خاصی نیست. به بیان دیگر، با استفاده از انیمیشن‌های خلاقانه می‌توان در زمینه‌های مختلف استفاده کرد. در نظر بگیرید که یک انیمیشن مفهومی، تا چه اندازه می‌تواند در انتقال صحیح یک مفهوم و یا تبلیغ یک محصول خاص موثر باشد. از همه این موارد گذشته، امروزه صنعت انیمیشن‌سازی کاربرد گسترده‌ای در زمینه بازی‌سازی دارد و یک فرد ماهر در این زمینه، می‌تواند کسب و کار پردرآمدی را برای خود دست و پا کند. 


۱ ۲ ۳

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم