تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


سلام دوستان عزیز 

من اخیرا علاقه ی شدیدی به یاد گیری زبان گو ( go ) پیدا کردم  .

لطفا اگر کسی در مورد این زبان منبع خوبی برای یاد گیری میشناسه بگه .

( مخصوصا فیلم های آموزشی به زبان فارسی و رایگان )

من هم سعی میکنم در قبال این کمک ارزشمند یک پست به مدت 3 روز در وبلاگم ( در صورت مرتبط بودن ) از وبلاگ کسی که کمکم کرد آماده کنم .

توجه داشته باشید هیچ یک از کمک های شما عزیزان برای پیشرفت این وبلاگ بی جواب نخواهد ماند ...

با تشکر از تمامی شما عزیزان : MMB

 


نظرات (۴)

  • Hasan Kashi
    دوشنبه ۱ ارديبهشت ۹۹ , ۱۵:۰۶

    اون هری پاتر نیست؟ گوشه تصویر!!

     

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۷:۰۵
      آفرین به این دقت 
      درسته ولی من فکر کردم معلمه برای همین گذاشتم
  • علیرضا امینیان
    دوشنبه ۱ ارديبهشت ۹۹ , ۲۰:۴۱

    سلام و خسته نباشبد سایت بسیار خوبی دارید تشکر 

    من در مورد این زبان نشنیده ام ولی به نظر جالب می آید امیدوارم یاد بگیرید

    به وبلاگ من هم سر بزنید:):):):):):):):):)

  • علیرضا امینیان
    دوشنبه ۱ ارديبهشت ۹۹ , ۲۰:۴۲

    سلام و خسته نباشبد سایت بسیار خوبی دارید تشکر 

    من در مورد این زبان نشنیده ام ولی به نظر جالب می آید امیدوارم یاد بگیرید

    به وبلاگ من هم سر بزنید:):):):):):):):):)

  • علیرضا امینیان
    دوشنبه ۱ ارديبهشت ۹۹ , ۲۰:۴۲

    سلام و خسته نباشبد سایت بسیار خوبی دارید تشکر 

    من در مورد این زبان نشنیده ام ولی به نظر جالب می آید امیدوارم یاد بگیرید

    به وبلاگ من هم سر بزنید:):):):):):):):):)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم