تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


۲۱ مطلب در اسفند ۱۳۹۸ ثبت شده است

 

جدیدترین نسخه از اس دی کی معروف ایکیلیپس ، به عنوان قدرتمندترین محیط برنامه نویسی جاوا ، مورد کاربرد توسعه دهندگان این زبان برنامه نویسی است. به لطف بهره گیری از جدیدترین پلاگین های نسخه جدید ایکلیپس ، اکنون توسعه دهندگان می توانند به انواع زبان های C, C++, JavaScript, PHP, Perl, Python, Ruby, Ada, COBOL در این IDE کد بزنند. Eclipse SDK در واقع یک IDE اختصاصی برای دولوپرهای جاوا است ، این IDE ، برنامه نویسان و توسعه دهندگانی را هدف قرار داده است که قصد دارند اپلیکیشن هایی را به صورت مولتی پلتفرم ، تحت انواع سیستم عامل های Windows, Mac OS X, Linux بنویسند.


جهت دریافت کد آدرس ایمیل خود را در قسمت نظرات ارسال کنید .

تیم ما در اولین فرصت کد را به شما ارسال خواهد کرد .....


mahdi beiki ۹۸-۱۲-۲۶ ۰ ۲۴۲

mahdi beiki ۹۸-۱۲-۲۶ ۰ ۲۴۲


انتشار لیست سایت های موجود در دارک وب برای اولین بار به صورت رایگان در سراسر اینترنت

منتشر شد


_____________________________________________________________________________________________________

Windows 8  دارای نسخه های مختلفی است که برای اهداف متنوع و بر اساس نیاز های کاربر طراحی و ساخته شده است.Windows 8 نسخه ای از Windows OS است که توسط Microsoft به عنوان عضوی از Windows NT توسعه داده شده است.این نسخه از Windows در 5 آبان سال 1391 یعنی تقریبا 8 سال پیش ، به بازار عرضه شد. البته طراحی Windows 8 حتی قبل از عرضه Windows 7 شروع شده بود.


_____________________________________________________________________________________________________

پس ارائه موفق Windows XP که در سال 2000 ، نسخه بعدی Windows یعنی Windows Vista در سال 2006 منتشر شد و از آنجایی که Windows Vista نتوانست محبوبیت کافی در بین کاربران کسب کند ، شرکت Microsoft در ژانویه 2008 Windows 7 را ارائه نمود.همچنین در 2009 نسخه Windows 7 RC ارائه شد.در این نسخه ، Microsoft سعی کرده است که نقص های Windows Vista را رفع کند به طوری که مدیریت ، امنیت و بهروری از سخت افزار در این سیستم عامل بهبود یافته است.


اطلاعیه

 

نرم افزار پسوورد ساز_____________بزودی______________از عصر نوین

امروزه که همه ی ما روزانه با هزار سایت و هزار حساب کاربری سر و کار داریم .

هکر ها منتظر اند تا شما اشتباهی بکنید و آنها از اشتباه شما سو استفاده بکنند .

اشتباهی که بیشتر افراد انجام میدهند انتخاب رمز عبور نامناسب است که ما در این زمینه شما را یاری می کنیم ... 


 

اسکایپ برای ویندوز ،کامپیوتر و اندروید  نام نرم افزاری شناخته شده و قدرتمند در زمینه گفتگوی آنلاین با سایر کاربران در سارسر جهان است. در ابتدا، اسکایپ صرفا به عنوان ابزاری جهت برقراری ارتباط رایگان صوتی و تصویری شناخته می‌شد. تماس‌های تصویری پیام‌رسان اسکایپ، از کیفیت بسیار بالایی برخودار است و از مزایای آن در بسیاری از گفتگوهای آنلاین، جلسات از راه دور، مکالمات رایگان با سایر کشورها و … استفاده می‌شود. در نسخه‌های جدید این سرویس محبو، قابلیت پیام‌رسانی نیز گنجانده شده که این امکان، محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران فارسی زبان دارد. اگر شما هم به دنبال یک راهکار امن و قابل اعتماد برای برقراری ارتباط با مخاطبین خود هستید، اپلیکیشن اسکایپ می‌تواند به عنوان یک راهکار عالی و با کیفیت مورد استفاده قرار گیرد.


_____________________________________________________________________________________________________

اگر به فکر ساختن بازی هستید ، این کار بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر میکنید و شما فقط نیاز دارید ابزار مناسب را پیدا کنید.

موتور بازی Unity ابزاری است که شما را قادر میکند با یک موتور بازی سازی حرفه ای ،بتوانید یک بازی خوب را توسعه دهید و همچنین این ابزار برای کسانی که تازه کار هستند بسیار مناسب است.


 

Rage یک موتور بازی سازی است که اکثر بازی سازان و گیمر ها ان را با نام راک استار ( Rockstar ) می شناسند .


mahdi beiki ۹۸-۱۲-۱۲ ۸ ۴۴۴۶
mahdi beiki ۹۸-۱۲-۱۲ ۸ ۴۴۴۶

_____________________________________________________________________________________________________

 با گسترش استفاده از اسناد و کتاب‌های الکترونیکی نیاز به داشتن یک نرم افزار برای خواندن این گونه اسناد متنی لازم است. نرم افزارهای متعددی برای انجام این منظور طراحی و عرضه شدند که با توجه به گستردگی و تنوع امکاناتی که هریک از این نرم‏‌افزارها ارائه می‌دهند؛ مسئله انتخاب یکی از آنها به عنوان برنامه خوب برای مشاهده این اسناد را کمی دشوار است. یکی از شرکت‌های نام آشنا با نام Adobe نرم‏‌افزاری برای خواندن محتوای اسناد الکترونیکی تحت عنوان Adobe Acrobat ارائه نموده است. این برنامه تنها ابزار مشاهده فایل‌های PDF می‌‏باشد که می‌‏توانید انواع اسناد PDF را اجرا کنید.


۱ ۲ ۳

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم