تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


سلام دوستان این دوره رو به درخواست زیاد خود شما راه انداختم و امیدوارم که از این دوره بهترین بهره رو ببرید

من در این دوره سعی کردم به سریعترین روش ممکن یاد بدم که چطور با برنامه ی آدوبی ایلاستریتور پست اینستاگرام طراحی کنید

هر قسمت رو تلاش کردم که حدود 10 دقیقه باشه و شما خسته نشید

اگر سوالی در مورد برنامه دارید بگید تا به دوره اضافه کنم

 دوره :

قسمت اول :: 1

قسمت دوم :: 2

قسمت سوم :: 3 

قسمت چهارم :: 4

قسمت پنجم :: 5

قسمت ششم :: 6

قسمت هفتم :: 7 :: آخر


نظرات (۸)

  • کریمه کریمی
    پنجشنبه ۲۶ تیر ۹۹ , ۲۰:۲۳

    مفید و جالب قسمت اول رو نگاه کردم

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۷ تیر ۹۹، ۱۴:۰۵
      خوشحالم که از دوره راضی هستید 
      قسمت های جدید به زودی منتشر میشه
      اگر نظری دارید یا مشکلی در دوره میبیند حتما بگید تا لحاظ بشه
  • سجاد سعیدی
    جمعه ۱۷ مرداد ۹۹ , ۱۵:۳۶

    عالی و کاربردی 

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۸ مرداد ۹۹، ۱۰:۲۸
      خواهش میکنم
  • سعید حیاتی
    يكشنبه ۱۹ مرداد ۹۹ , ۱۵:۵۳

    باز نشر زدم پست رو :)

    البته با ذکر دقیق منبع :)

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۹ مرداد ۹۹، ۱۶:۱۰
      خیلی ممنون از حمایتتون 😍🥰
  • سید محسن موسوی
    چهارشنبه ۱۶ مهر ۹۹ , ۱۰:۱۸

    با سلام دوره مفیدی بود امیدوارم دوباره آموزش های پروژه محور با نرم افزار ایلاستریتور تهیه و در سایت قرار دهید با تشکر مجدد.

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۶ مهر ۹۹، ۱۶:۰۷
      خیلی خوشحالم که براتون مفید بود 
      حتما در اسرع وقت آموزش های ایلوستریتور رو ضبط خواهم کرد
  • 𝓦𝓪𝓵𝓽𝓮𝓻 𝔀𝓱𝓲𝓽e
    پنجشنبه ۲۰ آذر ۹۹ , ۲۲:۲۶

    بک گروندت میتونست قوی ترم باشه! بک گروند بلاکت! 
    :))

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۰ آذر ۹۹، ۲۲:۳۴
      به نکته ی خوبی اشاره کردی دوست عزیز 
      ممنونم 
      حتما اقدام میکنم

      (●'◡'●)
  • 𝓦𝓪𝓵𝓽𝓮𝓻 𝔀𝓱𝓲𝓽e
    پنجشنبه ۲۰ آذر ۹۹ , ۲۲:۲۷

    برنامه نویسی وب رو از کجا شروع کنم؟ 
    دانشجوی کامپیوترم !
    میتونی کمکم کنی؟! 
    یعنی راهنمایی؟!

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۰ آذر ۹۹، ۲۲:۳۹
      برنامه نویسی وب غلطه 
      طراحی وب درسته (خیلی ها به این موضوع دقت ندارن 😉)
       طراحی وب 2 شاخه داره 
      بک اند    و    فرانت اند
      ولی در هر دو شاخه باید به 3 چیز مسلط باشی
      HTML 
      CSS
      JavaScript

      همه ی اینا رو هم میتونی از سایت تاپ لرن رایگان یاد بگیری
      من خودم خیلی وقته دست به کد نشدم (15 سالمه 😁)

  • $_P
    يكشنبه ۱۴ دی ۹۹ , ۲۰:۱۴

    نه از این بیشتر از همه راضی بودم خیلی بدردم خورد

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۴ دی ۹۹، ۲۳:۴۵
      چه خوب 😉
  • دانیال طاهری فر
    جمعه ۱ اسفند ۹۹ , ۱۰:۵۲

    خدا قوت

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱ اسفند ۹۹، ۱۱:۰۸
      خیلی ممنون
      این دوره خیلی وقته تموم شده 🙂🙏✌
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم