تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


یک چالش خیلی باحال
سوالات نیمه شخصی از من
بری مببینیم چیا هست
بسم الله

1. دستچپ یا دست راست ؟

  راست
 

2.نقاشیتون در چه حده ؟

  تعریفی نیست

 

3.اسمتون رو دوست دارید ؟

  به شدت

 

4.شیرینی یا فست فود ؟

  واقعا هر دو ولی فست فود یک چیز دیگست

 

5.دوست دارید همسر آیندتون قدش چند سانت باشه ؟

  وات ؟

 

6.عمو یا دایی ؟

  هر دو به قطعیت

 

7.خاله یا عمه ؟

  باز هم هر دو

 

8.عدد مورد علاقتون ؟

  1

 

9.اولین وبلاگی که ساختم رو حذف کردم ؟

  همینجاست پس خیر 
 

10.با کی بیشتر از همه توی بیان صمیمی هستی ؟

  رفیق های خوب خودم و همینطور حمایت کننده های عزیزم که همیشه زیر مطالبم نظر میزارن

 

11.رو جنس مخالف کراشی ؟

  کراش چیه ؟

 

12.مترو یا قطار ؟

  هواپیما

 

13.شادی یعنی چی ؟ (از زبان خودت)
  حس خوب ، دور بودن از هر استرس و نگرانی و دقدقه

 

14.سه تا از صفاتت ؟

  مهربان ، انتقاد پذیر ، دیکتاتور (یکم ناهماهنگه)

 

15.اگر دوست داشتی هویتت رو عوض کنی دوست داشتی جای کی باشی ؟ 

  میدونم این جواب خیلی کلیشه ای هستش ولی واقعا خود خودم چون کارایی که من توی این دنیا میتونم بکنم رو هیچ کس نمیتونه بکنه و اگر میتونست وجود من اینجا هیج معنی نداشت

 

16.الان از چی ناراحتی ؟

  خوابم میاد ساعت یک و نیم بامداده ، کلی فیلم دارم که ادیت نکردم ، اینترنت کنده ، پست هام آماده نیست ، خستم
 

17.به چی اعتیاد داری ؟

  به یادگیری

 

18.اگر میتونستی یک جمله بگی که کل دنیا بشنوه چی میگفتی ؟

  اول از همه دو تا کتاب از همه ی گفته هایم مینوشتم بعد توی اون جمله ای که کل جهان میشنوند تبلیغش رو میکردم
 

19.پنج تا جیز که خوشحالت میکنه ؟

  سرعت اینترنت خوب ، هدیه گرفتن ، تموم شدن یک پروژه ، ضبط اموزش ،خرید کردن

 

20.اگر به عقب بر میگشنی چه چیزی به خودت میگفتی ؟
  برو دنبال یادگیری و خودت رو سرگرم کار های بیهوده نکن 

 

21.کدوم عادتت باعث ازار بقیس ؟

  تنبل ، شلخته ، آینده نگر ، واقعبین

 

22.صبحا اگه مامان/بابات بیدارت میکنن چجوری اینکارو انجام میدن؟ 

  معمولا گوشی منو بیدار میکنه ولی خودشون زمان رو سه ساعت جلوتر بهم اعلام میکنن

 

23.کراشت تو مدرسه ؟

  کراش جیه ؟

 

24.تا به حال به کسی اشتباهی پیام دادید که دردسر بشه ؟

  دردسر نشده خداراشکر

 

25.فرق من با اون چیزی که در فضای مجازی نشون میدم چیه ؟

  تلاشم رو میکنم که خود خود خودم باشم

 

26.دروغی که اینجا گفتی ؟

  کراش چیه ؟

 

27.تو بیان چند تا اکانت داری ؟

  دو تا ولی فقط با یکیشون کار میکنم

 

28.اولین دوستتون توی بیان ؟

  اسمش رو یادم نیست متاسفانه

 

29.چند بار تو بلاگ ناله کردید ؟

  هیچی خدایی

 

خیلی متشکرم از همتون 

به شدت خستم و چشمام میسوزه
میرم بخوابم 

خیلی ببخشید اگر چیزی کم کسری داشت
حتما نظرتون رو بهم بگید

بیدار شدم جواب میدم

شب خوش ✌

mahdi beiki ۰۳ اسفند ۹۹ ، ۰۱:۳۳ ۲ ۳۰۵

نظرات (۲)

  • ‌‌ Mobina
    يكشنبه ۳ اسفند ۹۹ , ۰۷:۲۱

    موفق باشید :) 

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۳ اسفند ۹۹، ۰۸:۳۳
      ممنونم برای چالش 👌
  • M.M J.
    يكشنبه ۳ اسفند ۹۹ , ۰۸:۴۸

    جالب بود👌😉

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۳ اسفند ۹۹، ۰۹:۱۳
       😁🖐تشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم