تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


تشخیص فونت یک عکس

خودم شخصا وقتی یک پوستر یا بنر رو جایی میبینم و از فونتش خوشم میاد میخوام داشته باشمش

چون شاید خودمم بعضی جاها لازمم بشه 

اما چطور میشه یک فونت رو تشخیص داد ؟

این کار روش های متفاوتی داره که میخوام بهتون توی این مطلب 3 روش رو بهتون یاد بده که بقیه روش ها هم مثل همین ها ـست

1. برنامه ی اندرویدی 

2. برنامه ی ویندوزی

3. سایت

 

برای اندروید یک برنامه پیدا کردم که اینکار رو براتون انجام میده ولی من درموردش اطلاعات زیادی ندارم و استفاده هم نکردم 

اسم این برنامه : What the Font هست

(اینو با WTF اشتباه نگیرید 😅)

لینک دانلود طبق معمول پایین مطلب هست

 

و اما ویندوز :

به نظرتون بهترین برنامه ی طراحی جهان نباید این قابلیت رو داشته باشه ؟

معلومه که باید داشته باشه

اما بهترین برنامه طراحی و ادیت عکس جهان چیست ؟

(یعنی اگه تا الان نفهمیده باشی معلومه از ما نیستی 😂)

فتـــوشـــاپ

اما چطوری ؟

این یکم توضیح داره پس خودم براتون آموزشش ضبط کردم و در آپارات و یوتیوب منتشر کردم 

مجددا لینکش پایین هست 

 

و اما در دسترس ترین روش یا همون استفاده از سایت :

سایت های زیادی هستن که این کار رو انجام میدن ولی من براتون لینک سه تا از بهترین سایت ها رو پایین مطلب گذاشتم که میتونید ازشون استفاده کنید (یک جوری میگم میتونید استفاده کنید انگار سایته مال منه 😅)

 

یک نکته ی مهم :

این سه روشی که بهتون گفتم فقط برای فونت های انگلیسی کار میکنه 

اما فارسی چی ؟
متاسفانه برای پیدا کردن فونت فارسی برنامه و سایتی وجود نداره و اگر هم باشه خیلی خوب تشخیص نمیده

اما من یک روش بهتر برات دارم 

لینک 3 تا سایت آخر این مطلب برات گذاشتم که میتونی با رفتن به این سایت ها دنبال فونت مورد نظرت بگردی

این 3 تا سایت کامل ترین سایت هایی هستن که میتونی برای گرفتن فونت فارسی پیدا کنی

یکیشون که از دوستان بیانی هستن و احتمالا بشناسیدش

خدا وکیلی حال کردی 😮

مطلب از این جامع تر و کامل تر 😲

دیگه چی میخوای 🧐

ممنون میشم با نظراتتون و دنبال کردنم در اینستاگرام ازم حمایت کنید و بهم انرژی بدید تا مطالب بهتری براتون آماده کنم 😘🥰
 

دانلود برنامه ی اندروید (متاسفانه این برنامه رو فقط مایکت داشت)

 

دانلود فتوشاپ

آموزش تشخیص فونت با فتوشاپ

 

سایت های تشخیص فونت :

سایت WhatFontis

سایت Find free Font

سایت My Font

 

سایت های فونت فارسی :

سایت فونت یاب

سایت فونت ایران

سایت بلاگ فونت (برای دوست بیانی عزیز) 


نظرات (۴)

  • ‌‌ Mobina
    سه شنبه ۲۳ دی ۹۹ , ۱۱:۲۷

    خیلیم عالی 👌🏻😊

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۳ دی ۹۹، ۱۲:۰۲
      خیلی ممنون 😊🌷
  • مشکات ..
    سه شنبه ۲۳ دی ۹۹ , ۱۵:۳۹

    سلام

    خدا قوت

    چقدر خوبه این پستات👌👌

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۳ دی ۹۹، ۱۶:۱۰
      سلام 
      خیلی ممنونم 
      قراره بهتر هم بشه 😉
      اینستا هم از هفته آینده فعالیتم شروع میشه 😊
      @mahdiedit
  • M.M J.
    سه شنبه ۲۳ دی ۹۹ , ۱۶:۱۴

    داداش عالی بود دمت گرم جاش خالی بود که پر شد👌😍💚

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۳ دی ۹۹، ۱۶:۱۶
      دقیقا 💙
      دم تو هم گرم 😉👌🥰
  • Nima NIK
    پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹ , ۲۳:۳۴

    کو فیلمش پس داداش ؟؟ نوشتی فیلم داره که

    نه آپارات نه یوتیوب هیچکدوم 

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۵ دی ۹۹، ۲۳:۳۹
      خیلی ممنونم از پیگیریت نیما جون 🌺
      فیلم ضبط شده ولی هنوز ادیت نشده 😊
      انشاالله به زودی
      بعد از آپلود فیلم این مطلب مجددا منتشر میشه 😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم