تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


 

Rage یک موتور بازی سازی است که اکثر بازی سازان و گیمر ها ان را با نام راک استار ( Rockstar ) می شناسند .

Rage مخفف کلمه ی (Rockstar Advanced Game Engine ) میباشد .

تولید شده در سال 2006 توسط شرکت راک استار سن دیگو و اختصاصی این شرکت می باشد .

بازی های ساخته شده با این موتور توسعه بازی :

    1. GTA 1, 2, 3, 4 , V

    2. Red dead reption 

    3. Max pain

و ...

این برنامه در دسترس عموم قرار ندارد و تنها راک استار به این برنامه دسترسی دارد .


نظرات (۸)

  • Mr Ghost
    پنجشنبه ۸ آبان ۹۹ , ۲۰:۱۴

    چ خفن

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۸ آبان ۹۹، ۲۰:۱۹
      چی باعث شد که اومدی این پست رو ببینی ؟
      همه میان این رو میبینن 
      فکر کنم دعای خیر پدر مادر پشتشه 😂
  • Mr Ghost
    پنجشنبه ۸ آبان ۹۹ , ۲۰:۲۱

    تو لیست پربیننده ترین ها بود بعد موتوری بود ک اسمشو نشنیده بودم پس کنجکاو شدم خوندامش

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۸ آبان ۹۹، ۲۰:۳۹
      wow
      قانع کننده بود
      چه جالب
      امیدوارم برات مفید بوده باشه
  • Mahdi Karami
    دوشنبه ۱۹ آبان ۹۹ , ۱۱:۵۱

    حجی دلم لک زده باهاش کار کنم /:

  • Parham Noruzian
    جمعه ۲۳ آبان ۹۹ , ۰۸:۲۵

    سلام.

    ممنون از سایت عالیتون.اینجا چیزهایی دیدم که هیچوقت درباره اونا نمیدونستم.دمتون گرم.

    خیلی زیاد

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۳ آبان ۹۹، ۱۰:۴۹
      خواهش میکنم دوست عزیز
      امیدوارم این مطالب براتون مفید بوده باشه
  • سینا
    جمعه ۲۳ آبان ۹۹ , ۲۲:۲۹

    سلام خسته نباشید یک سوال داشتم به غیر از موتور بازی سازی آنریل و یونیتی موتر بازی سازی میشناسید که توان رندر گیری برای انیمیشن داشته باشه با تشکر

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۴ آبان ۹۹، ۰۰:۲۲
      راستش من زیاد در زمینه ی بازی سازی وارد نیستم 
      از دوستانم میپرسم بهتون اطلاع میدم
  • T>Unity3D
    جمعه ۱۰ ارديبهشت ۰۰ , ۱۶:۴۷

    سلام من خودم بازی ساز هستم و با گیم انجین یونیتی کار می کنم.

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۳:۲۹
      به به
      درود بر شرفت
      درود بر غیرتت
      درود بر مردانگیت

      😄😉🌹

  • ...
    پنجشنبه ۳ تیر ۰۰ , ۱۶:۴۱

    ......

  • مستر
    جمعه ۲۷ خرداد ۰۱ , ۲۰:۵۲

    :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم