تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


هشدار : این مطلب حاوی کلی تعریف و تمجید از خودم و کلی درس زندگی میباشد 😂
شوخی بسه 
حالا جدی باشید 
............................................................


الان که به گذشته خودم نگاه میکنم واقعا کیف میکنم
الان میفهمم چقدر اون موقع خفن بودم
خدایی هم خیلی خفن بودم ، هم خیلی حس و حال داشتم
چه همه دوره برگزار کردم
و چقدر چشم و دل سیر بودم
البته نمیدونم بهش بگم چشم و دل سیر یا اینکه بگم حماقت 
با اینکه ویدئو گذاشتن توی آپارات برای من فقط وقت تلف کردن بود ولی تجربه شد و برای شما هم خیلی بصرفه بود

یک ویدئو هایی ضبط کردم که خودم باورم نمیشه یک زمانی میشستم و تک تک قسمت ها رو ضبط میکردم و تدوین میکردم و بدون هیچ چشم داشتی
همین الان هم همینم ولی با دید باز تر 
همین الان هم دارم همون کار ها رو میکنم و هنوز هم هیچ چشم داشت و منتی ندارم و همین یک افتخاره 


کیفیت کارم چند صد برابر بهتر از قبل شده
چون مخاطب رو شناختم
هیچ وقت در این راه تقلب نکردم
چون فهمیدم راهی برای تقلب وجود نداره

در ابتدا تنها نبودم
ولی این تنها نبودن برام فایده ای جز انگیزه نداشت و یک جورایی هم محدود میشدم
و شاید همون انگیزه باعث شده باشه که الان اینجا باشم 

 

ای کسی که داری مطلب رو میخونی
هر از گاهی به گذشته نگاه کن 
هر بار که خودت رو از بالا نگاه میکنی 
یک پله رشد میکنی
چون مجبور شدی که بالاتر از خودت بری تا بتونی خودت رو ببینی 
سس ماست لطفا 😎

mahdi beiki ۱۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۴:۰۵ ۶ ۴۰۶

نظرات (۶)

  • Nima .N
    شنبه ۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۵:۲۵

    ای ناقلا پس دنبال تقلب رفتی که فهمیدی راهی براش نیست 😁😅

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۵ ارديبهشت ۰۰، ۰۲:۰۲
      من همیشه دوست داشتم سریع به نتیجه برسم
      راه های زیادی رو تست کردم ولی فقط یکیشونه که واقعا جواب میده
      استفاده از تجربیات دیگران

  • حسن کاشی
    يكشنبه ۱۲ ارديبهشت ۰۰ , ۰۲:۲۶

    عالی

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۵ ارديبهشت ۰۰، ۰۲:۰۲
      به به ببین کی برگشته بیان 😂👌
  • علیـــــ ََ
    سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۰۰ , ۱۴:۰۶

    میبینم که یه نفر به توصیه من عمل کرده :)))))

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۵ ارديبهشت ۰۰، ۰۲:۰۴
      من معمولا انسان انتقاد پذیری هستم ولی یادم نمیاد چه توصیه ای کردی 😂🤦‍♂️
  • حسن کاشی
    شنبه ۹ مرداد ۰۰ , ۱۲:۵۶

    بیان قبلا چقدر رونق داشت، همه رفتن. شما هم رفتین دیگه نه ؟

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۱ مرداد ۰۰، ۱۷:۴۹
      من نمیرم
      تکثیر میشم 😂
      اینستا آپارات یوتیوب 😉

      بیان پلتفرم خوبی برای رشد نیست
      دارم روی سایت خودمم کار میکنم که مستقل باشه
  • Hasti Rad
    يكشنبه ۱۰ مرداد ۰۰ , ۰۰:۰۳

    سنگین بود برادرم/خواهرم🚶🏼‍♀️❤

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۱ مرداد ۰۰، ۱۷:۵۰
      😎👊
  • Hasti Rad
    يكشنبه ۱۰ مرداد ۰۰ , ۰۰:۰۴

    من چقد ردم اسمت هست 

    پوزش برادر🚶🏼‍♀️

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۱ مرداد ۰۰، ۱۷:۵۰
      😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم