تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


سلام سلام

میدونم خیلی وقته تو بلاگ براتون مطلب نزاشتم 

به بزرگی خودتون ببخشید 

به جاش داریم تو اینستا میترکونیم 

البته به کمک شما دوستای خوبم

 

یک نظر سنجی براتون دارم

قراره یک ویدئو در مورد اینکه چطوری کاور مناسب طراحی کنیم : البته برای اینستا
تهیه کنم و بریم داخل ویدئو چند تا هشتگ به انتخاب خود شما رو بررسی کنیم و اشکالات بقیه رو در این زمینه بررسی کنیم 

ازتون میخوام هشتگ درخواستی خودتون رو برام ، همین پایین کامنت کنید (از بس اینستا بودم به نظرات اینجا هم میگم کامنت 😅)
 

اگر دوست دارید پیجتون هم بررسی کنم بهم توی نظر خصوصی بگید تا یک بررسی داشته باشیم (آیدی یادت نره)

 

دم همتون گرم

 

 

اخبار کوتاه :

دوره کمتازیا قسمت سوم به زودی یوتیوب منتشر میشه و اینستا هم سه شنبه ، دوره کمتازیا تا قسمت هفتم ضبط شده تا قسمت پنجم ادیت شده و به زودی ضبط و ادیت شروع میشه ، دوره بعد از تدوین با کمتازیا طراحی با فتوشاپ هستش که تا جای ممکن بهتون به زبان راحت فتوشاپ رو یاد میدم

بعدش میریم ادیت صدا و لوگوموشن و کار های خیلی خفن دیگه و بعدش همه ی اینا رو با موبایل بهتون یاد میدم

نظرات انرژی بخش شما سوخت جت ماست 🔥🔥🚀

mahdi beiki ۰۴ اسفند ۹۹ ، ۰۰:۴۳ ۱ ۲۴۵

نظرات (۱)

  • M.M J.
    دوشنبه ۴ اسفند ۹۹ , ۱۱:۱۸

    دمت گرم موفق باشی😍👏👏😍

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۴ اسفند ۹۹، ۱۱:۲۱
      دم تو هم گرم رفیق ولی هشتگ میگفتی خیلی بهتر بود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم