تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


mahdi beiki ۲۹ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۱۲ ۴ ۱۷۳

نظرات (۴)

  • محمد مهدی واحدی
    جمعه ۲۹ فروردين ۹۹ , ۱۴:۳۸

    آموزش css

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۹ فروردين ۹۹، ۱۶:۰۵
      سلام
      من شما رو برای رسیدن به هدفت حمایت می کنم .
      (از طریق ایمیل)
      اگه کسی پیشنهاد بهتری داره بگه ...
  • Mhds 82
    شنبه ۳۰ فروردين ۹۹ , ۰۸:۱۲

    آموزش html😂😂😂😂😂

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۳۰ فروردين ۹۹، ۱۱:۳۹
      آگه بتونم و وقت داشته باشم حتما

  • Mhds 82
    شنبه ۳۰ فروردين ۹۹ , ۰۸:۱۳

    میتونی هر از گاهی یه مطلب درمورد عجایب جهان فضایی ها وبیگانگان بزاری

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۳۰ فروردين ۹۹، ۱۱:۳۸
      پیشنهاد جالبی بود 
      حتما در موردش فکر میکنم
  • Hasan Kashi
    شنبه ۳۰ فروردين ۹۹ , ۱۵:۳۰

    سلام.میتونی یه مسابقه برنامه نویسی راه بندازی و برنامه برتر پست اول وبلاگ قرار بگیره

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۳۰ فروردين ۹۹، ۲۰:۲۸
      پیشنهادت واقعا عالی بود
      در وقتش برگزار میکنم
      این پیشنهاد خوب شما بی جواب نخواهد ماند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم