تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


 

 

Autodesk VRED یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین نرم افزار های طراحی ، تخصصی و مهندسی شرکت Autodesk می باشد که کاربرد زیادی در تجسم 3D ، نمونه سازی و طراحی دقیق محصولات دارد . این نرم افزار ویژه تولید کنندگان وسایل حمل و نقل مانند اتومبیل ، موتور سیکلت ، هلیکوپتر و … می باشد . تولید کنندگان می توانند با این نرم افزار قدرتمند ، مدل های مجازی و نمونه سازی طرح های خود را به طور دقیق و با استفاده از ابزار های قدرتمند که این نرم افزار در اختیار می گذارد ، طراحی کنند .

قابلیت ترکیب مدل ها با مدل هایی که با نرم افزار هایی مانند 3Ds max , MAYA و … ساخته شده اند ، در این نرم افزار وجود دارد که می توانید مدل هایی که با نرم افزار های طراحی دیگر آماده کرده اید را در این نرم افزار با نمونه های خودتان ترکیب کنید . مهندسان و طراحان می توانند از این نرم افزار ویژه برای نمونه سازی و تجسم سه بعدی محصولات خود ، استفاده ویژه کنند . از ویژگی هایی که در آپدیت جدید این نرم افزار می توان ویرایشگر رسانه ، بهینه سازی و بهبود اسکریپت ، ارتقا ارائه ، بهبود FileIO و … را نام برد .

امکانات و ویژگی‌های نرم‌افزار Autodesk VRED :

  • محیط کاملا حرفه ای و پرکاربرد
  • دراختیار داشتن ابزار های مختلف برای نمونه سازی و طراحی
  • قابلیت ترکیب نمونه ها و مدل های 3Ds Max , MAYA و …
  • انیمیشن سازی قدرتمند
  • طراحی دقیق و خروجی سازی آن در کمترین زمان
  • دانلود از سافت98
  • انتشار دهنده:F.M
نویسنده عصر نوین ۲۵ فروردين ۹۹ ، ۱۳:۳۴ ۰ ۲۳۷ برنامه F.M

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم