تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


خیل خب

بزارید اول در مورد همین دوره ی در حال برگزاری صحبت کنم

این دوره ای که اخیرا برگزار کردم یکم انتظار داشتم که پر انرژی تر برگزار بشه ولی متاسفانه نشد ( شرمنده ) و فکر کنم به خاطر این بود که وسط دوره فهمیدم فیلمام به صورت اتفاقی پاک شده ( ولی بعدش تونستم نصفش رو برگردونم ) که خیلی اتفاق غم انگیزی بود و الان دوباره نمیخوام نه خودم نه شما رو درگیر این موضوع بکنم

الان که دارم این مطلب رو مینویسم تا قسمت سوم دوره منتشر شده و فقط تدوین قسمت آخر دوره مونده که اونم به زودی آماده میشه : در قسمت چهارم که همون قسمت آخر باشه قرار هست با هم یاد بگیریم که چطور یک فیلم رو با فرمت mkv تبدیلش کنیم به mp4 تا بتونیم در تلوزیون تماشا کنیم .

و  اما مورد دومی که میخواستم در موردش بگم :

بعد از این دوره نمیدونم چه دوره ای برگزارکنم و میخوام از خود شما دوست عزیزی که داری این مطلب رو میخونی بپرسم

در اینجا چند تا مورد میزارم و از شما میخوام که نظرت رو بهم در قسمت نظرات وبلاگم و یا از هر روش دیگه ای که در منو ی همکاری معرفی کردم بهم اطلاع بدی

 

1. ادامه ی دوره ی تدوین با پریمیر در پیج اینستاگرام

2. ادامه ی دوره ی CSS در آپارات

3. ورود به بخش تاریک اینترنت ( دارک وب ) در آپارات

4. HTML کاریردی در آپارات

5. ادامه ی دوره ی ترفند های ویندوزی در آپارات

6. دوره ی ادیت مخصر فیلم با برنامه ی پریمیر

7. دوره ی آموزش برنامه ی OBS ( برنامه ای برای کنترل لایو و استریم و یا ضبط فیلم آموزشی )

8. دوره ی پلاگین شناسی در پریمیر و افترافکت و فتوشاپ

9. روش ادیت فیلم به سبک فیلم های آموزشی خودم

10. دروه ی تنظیم رنگ ویدئو با پریمیر

11. دوره ی تنظیم صدا در پریمیر

 

الان بهتون بیشتر از 10 مورد معرفی کردم ( هه هه ) که میتونم در اون زمینه براتون آموزش تهیه کنم خوشحال میشم نظرت رو بدونم که کدوم رو بیشتر می پسندی ( نظر شخصی خود خودتو می خوام )

mahdi beiki ۲۶ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۰۸ ۳ ۱۷۶ اطلاعیه

نظرات (۳)

  • نویسنده آشنا
    چهارشنبه ۲۶ شهریور ۹۹ , ۱۳:۰۲

    سلام، واقعا اتفاق بدی هست که کلی زحمت بکشی و یهو همه زحمتات با یه کلیک از بین بره

     

    به نظر من همه دوره ها کاربردی و مفید هست، ولی چیزی که اکثر بیان بلاگی ها نیاز دارن، شماره 2 و 4 هست که به صورت مداوم و پشتکار همه آموزش های لازم اون رو بزارید تا دوستان یاد بگیرن خودشون وبلاگشون رو ویرایش کنن و نیازی نباشه از این و اون سوال کنن:)) به اصطلاح مستقل باشن👊

     

    خسته نباشی:)

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۶ شهریور ۹۹، ۱۳:۲۷
       خیلی ممنون دوست عزیز 

      پس برای دوره ها بهتره یک بار برای همیشه این مسأله ی html و css رو توضیح بدیم که تموم بشه و راحت به بقیه ی موضوعات برسیم 

      پس از دوستان دیگری که دارن این نظر رو میخونن میخوام که به بقیه موضوعات فکر کنن
  • کافه ذهن ☕☕
    چهارشنبه ۲۶ شهریور ۹۹ , ۱۳:۲۴

    به نظرم شماره 9 و 3 :)

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۶ شهریور ۹۹، ۱۳:۳۰
      حتما در اسرع وقت آمادشون میکنم
  • AliReza ‌‌
    جمعه ۴ مهر ۹۹ , ۱۱:۴۸

    با نظر نویسنده آشنا خیلی موافقم :))

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۴ مهر ۹۹، ۱۵:۵۳
      دوره ی CSS فعلا پنج قسمتش ضبط شده و به زودی میره برای تدوین
      ممنون میشم که نظر شخصی خودتون رو بهم بگید 😁😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم