تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


Professional viewer

خب دوستان

من میخواستم آموزش های تک قسمتی رو براتون ضبط کنم ولی بعد از کمی اندیشیدن به این نتیجه رسیدم که بهتره در قالب یک دوره براتون آماده کنم

در این دوره قرار هست که با هم یاد بگیریم که :

 1. تغییر پخش کننده ی پیش فرض ( پلیر ) 

 2. آشنایی با انواع فرمت های صوتی و تصویری

 3. منابع برای تهیه ی فیلم و سریال

 4. تفاوت فرمت های ویدئویی و صوتی

 5. نحوه ی انتخاب پلیر مناسب

 6. همدردی با کسی که فیلم هاش پاک شده ( وسط دوره فهمیدم ( ببخشید ناراحتتون کردم ) ) 

 7. افزودن زیرنویس

 8. افزودن زیرنویس دوم

 9. افزودن صدای جانبی ( منظور یک فایل جدا هستش )

و ...

حالا بیاید بریم ببینیم و حال کنیم

 

قسمت اول 1

قسمت دوم 2

قسمت سوم 3

قسمت چهارم 4


نظرات (۸)

  • talking mouse
    پنجشنبه ۲۰ شهریور ۹۹ , ۲۲:۱۴

    دقیقا از کجا ببینیم؟ لینک نکردی :)

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۱ شهریور ۹۹، ۱۸:۳۰
      اندکی تامل تا انتشار و قرار گیری لینک ها
      ممنون از صبر و شکیبایی شما 😊
  • سعید حیاتی
    سه شنبه ۲۹ مهر ۹۹ , ۱۰:۱۱

    چه ژالب :)

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۹ مهر ۹۹، ۱۰:۲۲
      قرار بود جالب باشه
      ولی متاسفانه به امتحانات برخورد کردیم 😂
      بعدش هم به اینستا 
      خوشحال میشم توی اینستا ببینمت
  • سعید حیاتی
    سه شنبه ۲۹ مهر ۹۹ , ۱۰:۵۱

    اکانتم ساسپند شده

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۹ مهر ۹۹، ۱۷:۲۳
      یعنی چی ؟
      من اکشن بلاک شنیده بودم بن شده شنیده بودم و ...
      ولی این یکی جدیده
  • سعید حیاتی
    چهارشنبه ۳۰ مهر ۹۹ , ۱۴:۰۹

    معلق شده

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۳۰ مهر ۹۹، ۱۴:۱۴
      چرا ؟
      یعنی چی ؟
      حتما به تعداد وبلاگت شک کردن
  • Minnie ʕ•ᴥ•ʔ
    چهارشنبه ۱۴ آبان ۹۹ , ۱۶:۵۹

    ببینم این تویی فایتر!؟؟

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۴ آبان ۹۹، ۱۷:۰۱
      نه داداش من اصلا معنی این کلمه رو هم نمیدونم
  • Minnie ʕ•ᴥ•ʔ
    چهارشنبه ۱۴ آبان ۹۹ , ۱۷:۱۵

    مشکوکی جناب......

    میگم وبشو بسته

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۴ آبان ۹۹، ۱۷:۱۸
      خب عزیزم از دست من چه کمکی بر میاد ؟
      چرا مشکوکم ؟
      من نوجوانی بیش نیستم 😂
  • Dark Angle
    جمعه ۳۰ آبان ۹۹ , ۰۰:۲۴

    سلام

    گفته بودید میتونید ادمین پیدا کنید

    خبری نشد؟

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱ آذر ۹۹، ۰۹:۴۶
      نه متاسفانه همه سرشون شلوغه
  • Dark Angle
    شنبه ۱ آذر ۹۹ , ۱۱:۴۷

    اوه باشه

    مرسی

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱ آذر ۹۹، ۱۳:۳۶
      خواهش میکنم دوست عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم