تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


 

 کا ام پلیر نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا 99 درصد فرمت های صوتی و تصویری در ویندوز کامپیوتر شما می باشد.

. نرم افزار KMPlayer نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد. هرکاربری که یک بار برنامه کام پلیر را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار نرم افزار بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت فیلم یا موسیقی و آهنگ را اجرا نماید.

برنامه KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هر فرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد برنامه کام پلیر می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب کند.

 

منبع:یاس دانلود

 

دانلود از سافت۹۸


نظرات (۱)

  • ناشناس
    شنبه ۳ اسفند ۹۸ , ۱۰:۴۰

    وبلاگ خوبی دارین اما مطلب کم میذارین

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۳ اسفند ۹۸، ۱۶:۳۹
      این وبلاگ به منظور حمایت نوجوان علاقمند برنامه نویس ایجاد شده و ما درحال آموزش این افراد هستیم فعلا این طرح در مشهد درحال اجراست و به زودی کانال ما در نماشا جهت قرار دادن فیلم های آموزشی افتتاح می شود .
      دلیل همین برنامه ها از شما دنبال کنندگان عزیز جهت تاخیر در پست گذاری عذر خواهی می کنیم .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم