تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


____________________________________________________________________________________

درست است که سیستم عامل ویندوز حین نصب شدن تمامی قطعات سخت افزاری سیستم را بررسی کرده و درایور مورد نیاز برای برقراری ارتباط و کنترل آنها را به صورت اتوماتیک نصب میکند. اما در بسیاری از مواقع ویندوز بعضی از قطعات را شناسایی نکرده و نمیتواند درایوری برای آن نصب کند. همچنین درایور هایی که ویندوز برای قطعات نصب میکند همیشه جدیدترین نسخه ها نیستند. بنابراین باید از یک نرم افزار بروزرسانی درایور استفاده کنید تا هم درایور قطعاتی که توسط ویندوز شناسایی نشده اند نصب شود و هم درایور های سایر قطعات بروزرسانی شوند. در این مقاله نیز میخواهیم با یک نرم افزار عالی در زمینه بروزرسانی درایور های سخت افزاری را برای شما شرح دهیم.

این نرم افزار “DriverPack Solution” نام دارد.

 

DriverPack Solution دارای دو نسخه آنلاین و آفلاین میباشد.

نسخه آنلاین:نسخه آنلاین این نرم افزار دارای حجم بسیار ناچیزی بوده و کارکردش همانند سایر نرم افزار بروزرسانی درایور میباشد. یعنی سیستم شما را اسکن میکند و سپس درایورهای موجود در سرور های نرم افزار را نیز بررسی میکند و نهایتا درایور های مورد نیاز برای سیستم شما را از سرور دانلود و سپس نصب میکند.

نسخه آفلاین:اما نسخه آفلاین با سایر نرم افزار های بروزرسانی درایور تفاوت داشته و دارای حجمی حدود 10 گیگابایت میباشد. این نسخه دارای تمامی درایور های مورد نیاز برای قطعات سخت افزاری میباشد و هر کدام که نیاز باشد را به صورت آفلاین نصب میکند.

این نرم افزار نیز همانند سایر نرم افزار های بروزرسانی درایور قبل از نصب هر درایور یک Restore Point از سیستم میسازد تا در صورت بروز مشکل پس از نصب درایور بتوانید به زمانی که هنوز درایور نصب نشده بود برگردید.

DriverPack Solution نه تنها از درایورهای شما پشتیبانی میکند بلکه از اکثر نرم افزار های کاربردی نیز پشتیبانی میکند.

مانند:Zip-7,WinRAR,Pirect X,DetNet,Fire Fox و ...

همچنین این برنامه درایورهایی را که شناسایی میکند و در خود ندارد،شما را به لینک اختصاصی دانلود آنها از طریق سایت شرکت سازنده     می برد.

 ویژگی و امکانات عالی این برنامه عبارتند از:

      دارا بودن درایورهای 32 بیتی و 64 بیتی

      پشتیبانی از ویندوز XP و Vista و 7 و 8 و 8.1 و 10

    دارای دو مد کاری ساده و پیشرفته (Expert)

    پشتیبانی از انواع درایورها

    دارا بودن درایور ها به صورت آفلاین

    داشتن تمامی نرم افزارهای سخت افزاری جدید

    قابل تنظیم برای موبایل به صورت ISO

      قابل اجرا درایور ها برای:هارد،فلش،DVD و ...

    دانلود رایگان درایور برای همه چیز

DriverPack Solution به جز زبانه Drivers که درایور هارا بروزرسانی میکند.دارای سه زبانه با نام Security و SoftWare و Diagnostics است.

 زبانه Software:در  این تب نرم افزار DriverPack نرم افزار های پیشنهادی در زمینه مختلف را به شما نمایش میدهد که میتوانید در صورت تمایل هر کدام را دانلود و نصب کنید.

زبانه Security:در این زبانه DriverPack Solution نرم افزار های نصب شده در سیستم شما که ناامن هستند و ممکن است بدافزار باشند را نمایش میدهد تا در صورت تمایل آن ها را از سیستم حذف کنید.

زبانه Diagnostics:در این زبانه اطلاعات سخت افزاری سیستم شما نمایش داده میشوند.

برنامه های مشابه Sam Drivers,MCS Drivers Disk:DriverPack Solution و ...

رفتن به صفحه ی دانلود

نویسنده:Arash yazdi

 


نظرات (۱)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم