تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


یـــا خـــــدااااااا

در حال حاضر در حال خروجی گرفتن قسمت آخر دوره ی طراحی با ایلاستریتور هستم و اگه چیزی از تدوین و خروجی گرفتن با مدیا اینکودر بلد باشید با دیدن تصویر بالا میفهمیدکه 3 ساعت طول میکشه

طبق گفته ی خیلی ها از جمله استادم : دانشجو تاج سره 

پس ای تاج سر لطفا از این ویدئو ها با لایک و نظر و به اشتراک گذاری حمایت کن 

چون خودت داری میبینی که همه ی قسمت های دوره با کیفیت HD و حجم کم جهت مشکل نداشتن شما عزیزان در دانلود تهیه شده و کلی زحمت در ضبط و تدوین داره

ممنون میشم اگر نظرت رو در مورد این دوره بگی تا بتونم برای شما تاج سران آموزش هایی با کیفیت بهتر تهیه کنم

❤❤❤


نظرات (۱)

  • سعید حیاتی
    يكشنبه ۱۹ مرداد ۹۹ , ۱۵:۴۲

    آقا من یه پیشنهاد دارم برات .

    شما در حال حاضر تعداد دنبال کننده های بیانت 54 هست و دوره های خیلی توپی رو داری پشت سر هم میذاری توی وبت . من که میگم اول سعی کن تعداد دنبال کننده ها رو ببری بالا ، بعدش هر دوره ای که بذاری بیشتر دیده میشه و طبعا مفید تر خواهد بود :)

    #پیشنهاد

     

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۹ مرداد ۹۹، ۱۶:۰۹
      پیشنهادت درسته ولی من سعی میکنم دنبال کننده ای که جذب میکنم به موضوع بلاگ من علاقه مند باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم