تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


سلام به همه ی شما دوستان خوبم 🖐

من یک تصمیم خیلی بزرگی گرفتم که دوست ندارم الان اینجا براتون توضیح بدم

و ترجیه میدم زمانی براتون توضیح بدم که این طرح یا بهتر بگم ، ایده انجام شده باشه

اما بدونید این یک ایده فوق العاده بزرگه

خب من به تنهایی نمیتونم انجامش بدم 🙁

و از اون جایی که دوست دارم کارم بدون عیب و ایراد باشه ازتون کمک میخوام

ممنون میشم اگر تا الان ویدئو های آپاراتم یا اینستاگرامم رو مشاهده کردید بهم اشتباهاتم رو بگید و اگر پیشنهادی دارید حتما حتما در بخش نظرات همینجا بهم بگید 🙏😉

قراره اتفاقات بزرگی بیوفته 💪👌😎

 

و اما در ادامه : ممکنه در پی اجرا این طرح در بلاگ کمتر از گذشته حضور داشته باشم و ممکنه انتشار مطلب دیگه نداشته باشیم ( ولی تا 16 بهمن داریم )

به هیچ عنوان فعالیتم رو در اینستاگرام قطع نمیکنم و چون نمیتونم هم زمان هم روی اینستا هم بلاگ و هم طرح جدیدم فعال باشم دارم بلاگ رو تا مدتی کنار میزارم ولی همچنان هست و برنامه های زیادی برای بلاگ دارم که انشاالله بعد از این طرح به اونا هم رسیدگی میشه

 

خلاصه اگر دلتون برام تنگ میشه میتونید در اینستاگرام من رو پیدا کنید

ممکنه بتونید از مطالبی که تا 16 بهمن منتشر میشه با بخشی از این طرح بزرگ آشنا بشی 

پیشنهاد و انتقاد یادت نره

دمت گرم ✌😉

mahdi beiki ۳۰ دی ۹۹ ، ۱۲:۳۱ ۲ ۱۳۶

نظرات (۲)

  • ‌‌ Mobina
    سه شنبه ۳۰ دی ۹۹ , ۱۵:۵۶

    منتظریم 😊🌹

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۳۰ دی ۹۹، ۲۲:۵۴
      خیلی ممنون 
  • سجاد سعیدی
    پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹ , ۲۲:۱۳

    دلمون تنگ میشه 🥺

    ولی توی اینستا میبینمت 😉

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۳ بهمن ۹۹، ۰۰:۱۵
      اینستا منتظرتم 😉🌺
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم