تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


کمک به عزیزان ناشنوا

دوستان نظرتون چیه که برای دوستان ناشنوا یا کم شنوا بر روی فیلم های آپارات زیرنویس قرار بدیم 😀

این کار اندکی سخته ولی ارزشش رو داره 💚

باید بگم که خودم به تنهایی خیلی طول میکشه که بتونم برای فیلم ها زیرنویس بسازم برای همین به کمک شما دوستان نیاز دارم 

دوستانی که مایل هستن در این طرح شرکت کنند در سربرگ همکاری راه های ارتباطی خودشون رو ارسال کنند از جمله ایمیل , آیدی اینستاگرام یا آدرس وبلاگ 

خیلی ممنون 😉

مهارت لازم : تایپ کردن ( سرعت مهم نیست )

 

با تشکر از دوستانی که دارن فرهنگ سازی میکنن :

سیب آبی : علی ربانی


نظرات (۴)

  • ~•♡ 무치 ♡•~
    دوشنبه ۱۲ آبان ۹۹ , ۱۶:۵۳

    دمت گرم...

    من وای میسم فیلم زیر نویس میکنم مخصوصا کره ای که بلدم...

    من هستم داداش..

    میدونم مسئولیت سنگینیه ولی هستم😊

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۲ آبان ۹۹، ۱۷:۰۱
      داداش فیلم آموزشی ها رو گفتم
      اونا فارسیه ها
      دمت گرم که انقدر مشتاق خدمت به مردمان کشورت هستی 💚
      ایمیل یا اینستات رو از سربرگ همکاری بفرست داداش 🙂
  • ~•♡ 무치 ♡•~
    دوشنبه ۱۲ آبان ۹۹ , ۱۷:۰۲

    میدونم خخ

    دم شما گرم..

    من اینستامو به چوخ دادم خخخخ ولی ایملم هه‌‌...

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۲ آبان ۹۹، ۱۷:۰۷
      به سلامتی

  • لات جاده!😎💪✌️
    دوشنبه ۱۲ آبان ۹۹ , ۱۷:۰۳
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام اگه کمک خواستی در خدمتم

    ***********************

    یا بیا وبم کامنت بده

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۲ آبان ۹۹، ۱۷:۰۹
      دمت گرم داداش
      ایمیلت رو برداشتم تا برات مزاحمت ایجاد نشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم