تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


چند هفته ای میشه که به این نتیجه رسیدم باید موس و کیبوردم رو عوض کنم چون از وقتی یادم میاد موسم رو داشتم و کیبورد رو فقط یک بار عوض کردم

واقعا ازشون سپاسگذارم که نزدیک به 2 قرن خانواده ام را یاری کردند

و احتمال میدم که موسم تا 3 قرن دیگه هم کار بکنه ( وفاداری یعنی این 😄 )

و الان بعد از 6 ماه پول جمع کردن میرم قیمت موس رو میبینم واقعا باورم نمیشه

مگه جنسش از طلاست ؟

مگه خون باباته

چرا انقدر گرونه

حالا موس رو مشکلی نیست چون با پولی که جمع کردم میتونم یک چیز قابل قبول بخرم ولی کیبورد چی ؟

کیبورد 4 برابر گرون تر از موسه 

مگه کیبورد رو از چی میسازید ؟ 

من روی این حساب کرده بودم که بتونم با یک تومن یک کیبورد مکانیکال بخرم ( تفاوت کیبورد های مکانیکال : به شدت خفنه و میشه گفت ضد مرگه و الکی گرونه ) وقتی رفتم بخرم :

یک میزی توی مغازه بود که روش پکیج کامل محصولات لاجیتک بود ( برندی گران قیمت و قابل اعتماد ) زیر میز حدود 10 یا 15 تا بسته کیبورد بود و از عکس روش معلوم بود که مکانیکال هستش ( خفن بود )

پرسیدم چنده ؟ ( انتظار 1 تومن تا 1.300 داشتم ) گفت 3.400 !!!!

برای چند ثانیه هیچی نگفتم و لبخند ملیحی که همیشه روی لبامه ثابت موند و فقط داشتم به این موضوع فکر میکردم که منظور من رو فهمیده یا نه یا اشتباهی قیمت نگفته باشه و بعد برای اینکه اطمینان حاصل کنم گفتم : همین دیگه ؟

اونم گفت : آره همون

کلا یک لحظه تمام رویاهامو به فراموشی سپردم 

پرسیدم که قیمت کف و سقف کیبورد مکانیکال چقدره و متوجه شدم کف قیمت 2 تومن سقف هم نداره

( حداقل یک سقفی بالا سر ما هست )

اونجا بود که فهمیدم نه دیجیکالا انقدرا هم گرون فروش نیست

الانم که در خونه به سر میبرم و دارم با همین کیبورد عزیزم 😭 تایپ میکنم دارم به این موضوع فکر میکنم که کیبورد قبلیم کجاست همون بردارمد تعمیر کنم دوباره استفاده کنم

به شما عزیزان هم توصیه میکنم اگر میخواید پولتون رو جایی سرمایه گذاری کنید ولی نمیتونید روی دلار حساب کنید و از بورس هم میترسید روی کالا ها سرمایه گذاری کنید

به نظر شما با این وضع بازار لوازم جانبی باید چه کرد ؟

mahdi beiki ۲۱ مهر ۹۹ ، ۲۱:۲۹ ۲۶ ۲۸۶ همینجوری

نظرات (۲۶)

  • Radmehr Gamer
    دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ , ۲۱:۳۳

    امروز رفتم صندلی کامپیوتر خریدم 1 ملیونو 200 ناقابل😁

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۲ مهر ۹۹، ۰۸:۰۷
      من میخواستم خیلی وقت پیش صندلی بخرم قیمتا رو دیدم منصرف شدم و رفتم با یک چهارم اون قیمت پارچه خریدم روکش صندلیم رو عوض کردم الانم خیلی راضی ام 😁
  • 무치 ~°~°~°
    دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ , ۲۱:۴۲

    👌👌👌😁

    راستی وب جدید زدم اونیکیو حذف کردم😅

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۲ مهر ۹۹، ۰۸:۰۸
      اصلا هدفت از بلاگ زدن چیه ؟
  • نویسنده آشنا
    دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ , ۲۱:۴۴

    تو بگو چی گرون نشده😐🤦‍♂️🤦‍♂️خدا صبرت بده

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۲ مهر ۹۹، ۰۸:۰۸
      😭
      همه چی خیلی گرونه
  • (( Sepand ))
    دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ , ۲۲:۰۳

    (:)

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۲ مهر ۹۹، ۰۸:۰۹
      (●'◡'●)
  • مشکات ..
    سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ , ۰۸:۳۱

    ما مودم خونمون از این الکی مسخره هاس.یادم نمیاد ولی فکر کنم ۴۰ ۵۰ تومن خریده بودیمش.واسه همین من خیلی بهش اهمیت نمیدادم.هی این ور و اونور پرتش میکردم.

    یه ماه پیش قیمتشو تو دیجی کالا دیدم شاخ درآوردم😂رفتم ماچش کردم خیلی با عزت و احترام گذاشتمش یه جای خوب😂

    هرچی قبلاً خریدی و داشتی رو سفت بچسب و قدرشو بدون‌.

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۲ مهر ۹۹، ۰۹:۰۳
      باید هم همینکار رو کرد
      ( اوضاع خیلی خیته )
  • 무치 ~°~°~°
    سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ , ۰۹:۰۷

    نه آخه قبلیه بیان حذفش کرد

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۲ مهر ۹۹، ۰۹:۲۰
      خب یک بلاگی بزن که مشکل نداشته باشه
      این بلاگی که میبینی اولین و آخرین بلاگ منه

  • 무치 ~°~°~°
    سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ , ۰۹:۲۱

    الان از دیروز زردم ولی متمعن نیستم اینم قاتی کنه یانه

    خخخخخ

    خیلم خوب👌

     

    بیا ببین قالبش خوبه یا نه

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۲ مهر ۹۹، ۰۹:۵۲
      هر کسی سلیقه ای داره 
      به نظر من قالب خیلی ساده ایه ولی به اسم و مطالبی که توش گذاشتی میخوره
      مبارکت باشه 😉
  • 무치 ~°~°~°
    سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ , ۰۹:۵۳

    :(

    :)

    ممنون💜

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۲ مهر ۹۹، ۱۰:۳۱
      داداش در مورد رنگ ها یکم تحقیق کن
      من جای شما باشم برای کسی قلب بنفش نمیفرستم
      🧡💛💚💙🖤🤍💕💗💖💝
      اینا اشکال نداره ولی بنفش ...
  • Radmehr Gamer
    سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ , ۰۹:۵۹

    صندلی قبلی منم پارچه اش پاره شده بود و گرنه سالم بود ولی قدیمی شده بود باید عوض میکردم

     

     

    کلن همه چی بالا رفته دلار شده 30 تومن

    تا هفته پیش راحت همه چی تا 30 درصد پایین تر بود:|

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۲ مهر ۹۹، ۱۰:۲۹
      32 داداش
      موسی که الان خردیم 1 تومن 2 ماه پیش 400 بود
      توی این وضعیت فقط باید درآمد دلاری داشت
      😥
  • Radmehr Gamer
    سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ , ۱۰:۳۱

    آره

    به قول معروف به ریال در میارم به دلار خرج میکنیم😓

     

  • 무치 ~°~°~°
    سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ , ۱۰:۴۴

    واسه ارمیاس چه اشکالی داره بنفش؟؟؟؟

    مگه بنفش چشه؟؟

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۲ مهر ۹۹، ۱۱:۱۵
      آهان
      از اون جهت بلا مانعه
      ولی جهت افزایش اطلاعات عمومی در مورد رنگ شناسی یک سرچ بزن ( خیلی جالبه )
  • 무치 ~°~°~°
    سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ , ۱۱:۱۶

    هوم

    بعله

    باش

    باشههه

    ممنونم

    ولی قبلا خیلی زدم

    بازم میزنم

    ممنونننن

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۲ مهر ۹۹، ۱۱:۳۴
      بزن راحت باش
      منم میزنم ولی سبزش رو 💚
  • 무치 ~°~°~°
    سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ , ۱۱:۳۵

    هوممممم راتحتم

     

    خخخخ باشه بزن 

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۲ مهر ۹۹، ۱۱:۳۷
      اینجا هم مثل خونه خودته
      هر چی خواستی توی یخچال هست 😁
  • 무치 ~°~°~°
    سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ , ۱۱:۳۹

    😂😂😂😂😂😂😂👌

    ولی فعلا چیزی نمیتونم کوفت کنم😐☹

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۲ مهر ۹۹، ۱۱:۳۹
      عه چرا ؟
      مریضی ؟

  • 무치 ~°~°~°
    سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ , ۱۱:۴۰

    عمل کردم الان بیمارستانم بخاطر دلایلی چیزی نمیتونم بخرم و حالم خیلی بده

     

     

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۲ مهر ۹۹، ۱۱:۴۲
      اوه
      انشاالله زودتر خوب بشی 🙏
  • vahid BrD
    سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ , ۱۱:۴۲

    چن وقتیه قصد خرید کیبورد دارم منتهی ن کیبورد یک میلیونی کیبورد 100 یا 200 که با افزایش قیمت دیگه نمیصرفه کیبورد 100 تمنی شده 400 تمن کیبورد 70 تمنی شده 200 همشم جنس بی کیفیت ایرانی و چینی

    راستی مشخصات سیستمت کیه؟ 

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۲ مهر ۹۹، ۱۱:۵۲
      آره اوضاع بد جوری خرابه
      مشخصات سیستمم :
      i5 7400
      ram 8 ddr4
      GeForce GTX 950 / 2gb
       
      مشخصات سیستمم در ویدئویی که داخل آپارات گذاشتم هست ( مشخصات دقیق سیستم ) ( بهینه سازی سیستم برای بازی )

      منم یک عادت بدی دارم اینکه دوست دارم چیزی که میخرم یا عالی باشه یا اصلا نخرم
      بنابر این تصمیم گرفتم با همین کیبورد زندگی کنم و با پولش یک رم 8 دیگه بخرم انشاالله 
  • زهرا :)
    سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ , ۱۲:۰۵

    منم موس لب تاپم خرابه 

    میخاستم بخرم قیمتا رو دیدم 

    برگشتم موس لمسیشو یه بوس کردم گفتم عیب نداره خودتو عشقه خخخ

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۲ مهر ۹۹، ۱۲:۱۲
      منم وقتی میرم دیجیکالا کیبوردم بهم چند تا فحش میده بعد میگه میری اون تو چیکار کنی
      موسم هم که الان عوض کردم مثل فیلم زیره
  • 💫... Vista
    سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ , ۱۲:۲۸

    آدامس خرسیم گرون شده :/

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۲ مهر ۹۹، ۱۲:۳۱
      اینو دیگه نمیتونم تحمل کنم
      آدامس هم نمیزارن بجوییم
      خدا لعنتشون کنه
  • زهرا :)
    سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ , ۱۲:۳۰

    😂😂😂 

    عجب

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۲ مهر ۹۹، ۱۲:۳۲
      واقعا هم جای تعجب داره
      😄
  • 💫... Vista
    سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ , ۱۲:۳۱

    پیشوا

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۲ مهر ۹۹، ۱۲:۳۲
      جانم ؟
      متوجه نشدم میشه بیشتر توضیح بدی ؟
  • 💫... Vista
    سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ , ۱۲:۳۳

    بعله

    وقتی یکی میگه مثلا لعنت ب یک چیزی

    ما میگیم پیشوا

    "پیشوا"تایید حرف طرف و دعای مجدد محسوب میشود

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۲ مهر ۹۹، ۱۲:۳۴
      واو
      چه خرد مندانه 🤔
      خوشم اومد 
  • 💫... Vista
    سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ , ۱۲:۳۵

    قابل نداشت🌺

  • vahid BrD
    سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ , ۱۲:۴۷

    بهترین کار همین خرید رم 8 گیگ فقط سریع بخر ک داره گرون میشه من دوتا رم 4 گیگ خریدم روهم 700 الان شده 1 تومن 

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۲ مهر ۹۹، ۱۲:۵۱
      نه بابا
      واقعا ؟
      پس خیلی اوضاع خیته
      اگه رم 8 از 900 رد بشه من نمیتونم بخرم 
      البته امید دارم در 1400 یک کم همه چیز ثابت بمونه ( بهتر که نمیشه )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم