تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


واتس اپ ایمن شد (اخبار نهایی)

میدونم حتما تا الان چیزایی در مورد نا امن بودن واتس اپ شنیدید

و منم نمیخوام دوباره توضیح بدم تا وقتتون گرفته بشه

خبر جدید رو بهتون به صورت خیلی خیلی خلاصه میدم

پیامرسان واتس اپ میخواست از اطلاعاتتون استفاده کنه تا بتونه تبلیغات مرتبط بهتون نشون بده (فقط فقط همین)

اما با اعتراضاتی که از طرف کاربرها در سراسر دنیا صورت گرفت این عمل لغو شد و دیگه همچین اتفاقی نخواهد افتاد 

پس تبریک میگم 

پیروز شدید

 

ممکنه بگید چرا این مطلب رو انقدر خشک نوشتی و مثل قبل پر انرژی نیست

دلیلش اینه که این اتفاق خیلی اتفاق بزرگ یا عجیبی نیست و این اقدام فیسبوک رو در بقیه برنامه ها هم قابل مشاهده هستش ولی حواسمون بهشون نیست و برای همینه که براش سر و صدا نمیکنیم

و اینجاست که فیسبوک مظلوم واقع شد چون فقط میخواست بهتون اطلاع بده و شما و همینطور من غافل از این هستیم که اتفاقات خیلی بد تر از این هم داره میوفته و چیزی نمیگیم چون اطلاع نداریم☹

 

 و اما برای اینکه مطلب خیلی تاریک نباشه باید نیمه پر لیوان رو هم دید

تو این اتفاق با برنامه ی خیلی خفنی به نام سیگنال آشنا شدیم

چند تا از ترفند های کمپانی های بزرگ رو برای کسب درآمد یاد گرفتیم (اگر خبر نداری بهم بگو براتون توضیح بدم)

و همینطور آگاه شدیم که همه چیز و همه جا امن نیست و باید حواسمون رو بیشتر جمع کنیم

و در کنار حواس جمعی هم یاد گرفتیم خیلی ریز بین و حساس نباشیم 

و کلی چیزای دیگه که باعث شد اطلاعات عمومی افراد بالا بره 

و واقعا خوشحال میشم وقتی میبینم چند نفر به جای اینکه از مسائل تاریک و تلخ اقتصادی صحبت کنن دارن امنیت پیامرسان های مختلف رو بررسی میکنن 😂

 

ببخشید مطلب یکم طولانی شد 😁

 

mahdi beiki ۰۹ بهمن ۹۹ ، ۲۱:۰۹ ۳ ۱۶۱

نظرات (۳)

  • M.M J.
    پنجشنبه ۹ بهمن ۹۹ , ۲۱:۲۷

    بله دیگه معلوم بود اینکارو نمیکنه البته از نظر من برا خودم 90 درصد نمیکرد 10 درصد میکرد این کاری رو که میخواست بکنه که لغو (خیلی تو در تو شد اگه فهیدی بهم بگو🤣🤣🤣)

    خب فک کنم حرف دیگه ای ندارم 😂🤦‍♂️🙄 خوب بود نوشتنت👍👏

    کلام اخر: برین با واتساپ حال کنید ادامه زندگیتونو😎🤣

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۹ بهمن ۹۹، ۲۱:۳۹
      آره 
      نتیجه گیری خوبی کردی
      نباید زیاد روی این موارد حساس بود و فکرمون رو درگیرش کنیم 😉
  • مشکات ..
    پنجشنبه ۹ بهمن ۹۹ , ۲۲:۴۶

    سلام

    خداقوت🙋

    عه یعنی بقیه پیام رسانها هم این کارو میکنن؟؟کدومشون دقیقاً 🤔🤔

     

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۹ بهمن ۹۹، ۲۲:۵۸
      سلام 🖐
      خیلی ممنونم 😊
      بستگی داره منظورتون کدوم کار باشه چون هزاران کار هستش که اونا میکنن و من فقط از 3 یا 4 تاش خبر دارم
      باید بگم بله همشون انجام میدن 👍
      معمولا کار هایی انجام میدن که برای ما ضرر نداره ولی برای خودشون سود بالایی داره 🙂
  • محمد حسان نادری
    جمعه ۱۰ بهمن ۹۹ , ۰۹:۱۷

    سلام

    این خبر رو من دیروز هم در وضعیتی که خود واتساپ گذاشته بود دیدم

    اما من خودم اصلا از واتساپ  خوشم نمیاد

    دلایل:

    ۱.امکاناتش کمه حتی امکان ساده ای مثل ویرایش پیام نداره

    ۲.بعد از پاک کردن پیام جاش می‌مونه

    ۳.نمیشه ویدیو بیش از ۱۷ مگابایت ارسال کرد

    ۴. سرعتش خیلی کمه

    ۵.نمیشه شماره رو مخفی کرد

    ۶.نمیشه آی دی گذاشت و باید حتما مخاطب را ذخیره کرد

    ۷.نمیشه کانال ساخت

    ۸. نمیشه بیش از یک پروفایل گذاشت

    ۹. فضای ذخیره سازی ابری ندارد

    ۱۰. بعضی وقت ها ویس ها باز نمیشه

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۰ بهمن ۹۹، ۱۵:۱۰
      سلام 🖐
      دوست خوبم برای تک تک این ها دلایل راه و روش هایی وجود داره 
      اما اینکه نمیشه در واتس اپ کانال ساخت به این دلیل هستش که واتس اپ پیامرسان است نه شبکه اجتماعی
      این دو تا با هم فرق میکنن
      مثلا :
      تلگرام و اینستاگرام هر دو شبکه اجتماعی هستن (میشه یک پیام رو به صورت عمومی منتشر کرد و هم خصوصی)
      ولی واتس اپ یک پیامرسان هستش مثل پیامک تلفن شما

      منم خودم زیاد از واتس اپ استفاده نمیکنم و بیشتر از اسکایپ استفاده میکنم هرچند قابلیت های واتس اپ خیلی بیشتر از اسکایپه
      خیلی ممنونم که نظرت رو گفتی 😊
      دمت گرم 😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم