تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


نوار ابزار ویندوز تکراری شده ؟!

از اونجایی که به شدت اهل تنوع هستم و زیاد با سیستم سر و کار دارم ، دیدم نوار ابزار (Start Menu) میتونه قشنگ تر هم باشه ؟

چرا که نه ...

دنبال برنامه های مختلف گشتم از جمله :

شفاف کردن نوار ابزار 

تغییر رنگ 

تغییر آیکون

و ...

 

اما برنامه ای پیدا کردم که همه ی اینا رو با هم داشت و یک قابلیت باحال هم داشت 

برنامه StartIsBack++

این برنامه همه ی انتظارات من رو برآورده کرد و میشه گفت که ظاهر نوار ابزارتون رو میتونید به طور کامل تغییر بدید

از همه مهم تر میتونید به شکل نوار ابزار ویندوز 7 تغییر بدید که برای من جالب بود 
کار با برنامه هم راحته 

بعد از نصب و کرک برنامه به آدرس زیر برید

Control Panel (Small icon) > Start Menu > Appearance

اینجا جایی هست که میتونید ظاهر رو تغییر بدید و کلی کار های دیگه هم بکنید 

 

دانلود برنامه از سافت 98 


نظرات (۴)

  • ‌‌ Mobina
    چهارشنبه ۱۰ دی ۹۹ , ۱۱:۱۴

    😍👌🏻

  • mohammad yaser khazaei
    چهارشنبه ۱۰ دی ۹۹ , ۱۴:۰۳

    سلام از سیستم رو سنگین نمی کنه؟

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۰ دی ۹۹، ۱۴:۱۰
      نه برای من که مشکلی نداره 
      تازه قراره کلی از اینجور برنامه ها معرفی کنیم 😎
  • M.M J.
    چهارشنبه ۱۰ دی ۹۹ , ۲۱:۳۲

    نه بابا ایول عجب نرم افزاری معرفی کردی خیلی برام خفن تور بود 

    واقعا خدا قوت همینطوری ادامه بده 👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۰ دی ۹۹، ۲۱:۵۴
      تا به حال دیدی جنس بد معرفی کنم 😁
  • M.M J.
    چهارشنبه ۱۰ دی ۹۹ , ۲۲:۱۷

    اگه بگم ویروس تورتال چی؟؟😜😜میگی اونم ولی خوب بود ولی بدم بود😅😫

    ولی واقعا کارت درسته رفیق👌👌👌😘

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۰ دی ۹۹، ۲۲:۲۶
      ویروس توتال مگه مشکل داشت ؟ 😐
      حالا درسته یک سری کمبود هایی داشت ولی از هیچی بهتر بود 😁

      خواهش میکنم 🥰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم