تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


من هستم ( اما اینجا نه ! )

دوستان من زنده ام

خیلی ممنون که از من احوال میپرسید ( ماشاالله خیلی زیاد 😒 )

من دارم در اینستا فعالیت میکنم

توی اینستا دارم آموزش تدوین با پریمیر رو از پایه تا پیشرفته به صورت کاملا اصولی و به رایگان آموزش میدم

خوشحال میشم شما رو هم در اینستا ببینم

بیایین دایرکت یکم گپ بزنیم

اگر سوالی مشکلی یا پیشنهادی دارید هم اونجا سریعتر جواب داده میشه

آیدی : asre.novin.blog

خیلی ممنون که به فکرم هستید 😊

اینستا منتظرتم 😁

mahdi beiki ۰۸ آبان ۹۹ ، ۲۰:۰۴ ۸ ۱۷۱

نظرات (۸)

  • 무치 ~°~°~°
    پنجشنبه ۸ آبان ۹۹ , ۲۰:۰۵

    خخخخخ

    من به فکرت بودم ولی ادرسه  وبتو حفظ نبودم گشادیمم میومد آخه

    حتما خخخخ

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۸ آبان ۹۹، ۲۰:۰۹
      درکت میکنم
      مشکلی نیست
      شما معافی 😂
  • Mobina ‌‌
    پنجشنبه ۸ آبان ۹۹ , ۲۰:۱۱

    موفق باشید 

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۸ آبان ۹۹، ۲۰:۱۳
      ممنــــــون 😍
      ( اولین نفری که در زمینه ی اینستا برام آرزو ی موفقیت کرد )
      اینستا رو جدی بگیرید دوستان
  • 무치 ~°~°~°
    پنجشنبه ۸ آبان ۹۹ , ۲۰:۱۱

    خخخخ

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۸ آبان ۹۹، ۲۰:۱۸
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

      بیشتر شبیه خفه شدنه تا خندیدن 😂
      لطفا از ایموجی ها استفاده کنید #فرهنگ_سازی
  • نویسنده آشنا
    پنجشنبه ۸ آبان ۹۹ , ۲۰:۱۳

    سلام

    خدایی نکرده مریض که نیستی؟

    آقا مهدی، من پست های شما رو میخونم:) نگران نباش😉

    داداش خودمی اصلا😄

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۸ آبان ۹۹، ۲۰:۱۶
      سلام
      دمت گرم آشنا جان
      لطف داری
      شما هم داداش مایی
      هما داداشا 👏👏
      😊
  • Mr Ghost
    پنجشنبه ۸ آبان ۹۹ , ۲۰:۱۳

    خخخخ منم نبودم خخخخ

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۸ آبان ۹۹، ۲۰:۱۶
      من در عین بودن نیستم ( چه جمله ی سنگینی 😯 )
  • 무치 ~°~°~°
    پنجشنبه ۸ آبان ۹۹ , ۲۰:۱۸

    اره

    باشه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۸ آبان ۹۹، ۲۰:۱۹
      حالا شد
      ولی داری در فرهنگ سازی زیاده روی میکنی 😂
  • Hasan Kashi
    جمعه ۹ آبان ۹۹ , ۰۶:۵۱

    من نمیدونم چرا یکی دو هفته اس بیان کلا خلوته.چند روز بود که در انتظار یه پست جدید از وبلاگ های بود که دنبال کرده بودم که بالاخره یه پست منتشر شد.

    موفق باشید

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۹ آبان ۹۹، ۱۱:۳۵
      آره چند وقتی هست که خیلی خلوته و خودمم دلیلش رو نمیدونم 
      ممنون 👍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم