تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


قسمت دوم آموزش CSS

 

قسمت دوم آموزش css منتشر شد

همین الان که دارم  با تایپ صوتی این پست را می نویسم قسمت دوم آموزش  css آماده و تدوین شده و در حال انتشار در کانال آپارات است 

 

مباحث این قسمت :

آموزش دستورات کاربردی برای تصاویر

فاصله خارجی یا همان margin 

و تمام صفحه کردن تصاویر

 

درباره ویدئو :

 این ویدئو ادامه قسمت قبل آموزش  و مانند قسمت قبل بدون صدا و با بیشترین دقت در  تدریس و تدوین آماده شده است

 است اگر پیشنهادی  برای مباحث جلسه بعد دارید یا اشکالی در نحوه تدریس یا تدوین می بینید در قسمت نظرات همین پست پست به ما اعلام کنید

می توانید  این قسمت از مجموعه آموزشی را از طریق این لینک مشاهده کنید

 با تشکر از همراهی شما عزیزان

 

 برای رفتن به صفحه تماشای ویدئو بر روی این متن کلیک کنید 


نظرات (۳)

  • مهدیاس گرافیک
    جمعه ۱۹ ارديبهشت ۹۹ , ۱۲:۵۶

    سایت قشنگی دارید ممنون

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۰ ارديبهشت ۹۹، ۰۰:۲۶
      خواهش میکنم
      احساس میکنم وظیفمه
      اگر برای دوره ی بعدی پیشنهاد دارید بگید
  • Mhds 82
    يكشنبه ۲۱ ارديبهشت ۹۹ , ۲۱:۰۵

    آفرین عالی بود 👍👍👍👍

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۶:۵۰
      خیلی ممنون 
  • Mhds 82
    يكشنبه ۲۱ ارديبهشت ۹۹ , ۲۱:۰۶

    همین طور ادامه بده البته بازدید از وبم یادت نره😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۶:۵۱
      چشم من همیشه شما رو دنبال میکنم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم