تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


سلام سلام سلام

 

الان باید سر درس عربی و فیزیک باشم ولی دارم قالب ادیت میکنم

نظرتون در مورد قالب جدید چیه ؟

همون قالب قبلیه با اندکی تغییرات 

قراره آدرس بلاگ رو هم عوض کنم و امیدوارم برای شما عزیزان مشکلی پیش نیاد

 

دارم مقدمات رفتن به یوتیوب رو هم انجام میدم 

متاسفانه دانشم در مورد الگوریتم ها و روند فعالیت در یوتیوب کامل نشده ولی حتما در اولین فرصت به یوتیوب نقل مکان میکنیم

آپارات همچنان باقیست ولی تنها مطالبی که یوتیوب بهشون گیر بده رو توی آپارات میزارم 😜

قراره اینستا هم متحول بشه و خیلی تغییرات مد نظرمه

ویدئو ها ضبط شدن و فقط نیازمند تدوین 

یک برنامه ی بلند از مطالبی که قراره براتون منتشر کنم تهیه کردم

 

اما وبلاگ :

در وبلاگ هر سه روز یکبار مطلب میزارم

چون بیشتر تمرکزم رو گذاشتم روی اینستا و یوتیوب و البته درس ها

و یکی از علت هاش هم اینه که دیگه مطلب چرت و پرت نمیزارم ( هر چند قبلا هم نمیزاشتم ) و تمام تلاشم رو میکنم که مطالبم کامل ترین و جامع ترین مطلب در سطح اینترنت باشه 

ویدئو ها دیر به دیر منتشر میشه و الان اصلا معلوم نیست به چه صورت زمان بندی بشه ( همونطور که گفتم یوتیوب هنوز تموم نشده )

تا الان که دارم این مطالب رو مینویسم 4 مطلب توی صف انتشار در وبلاگه و اولیش در 2 روز دیگه هست 
ممکنه مطالب خیلی پیش پا افتاده باشه ولی ارزش یک بار دیدن رو داره چون به صورت جامع و کامل منتشر میشه 

 

قطعا باز هم مطلب جایزه دار خواهیم داشت ولی معلوم نیست چه زمانی

 

فعلا این امتحانات دست و پای منو بسته و اگه نبود کار ها خیلی سریع تر پیش میرفت ولی انشاالله اینا هم زود تموم میشه

 

در کل ازتون خیلی متشکرم که تا الان منو با نظراتتون و بازدیدهاتون حمایت کردید

امیدوارم مطالبم براتون مفید بوده باشه و تونسته باشم اندکی به علم شما دوستان خوبم اضافه کنم

تک تک نظراتتون برام خیلی ارزش داره

برام دعا کنید از این امتحانات سر بلند خارج شوم (فکر نکنید خودم تلاش نمیکنم 😅)

متشکرم که این مطلب رو هم خوندید 🙏

 

بیشتر از این وقتتون رو نمیگیرم 

مواظب خودتون باشید

تا مطلب بعدی بای بای 🖐

mahdi beiki ۱۶ دی ۹۹ ، ۰۲:۱۵ ۵ ۱۸۴ اطلاعیه

نظرات (۵)

  • ‌‌ Mobina
    سه شنبه ۱۶ دی ۹۹ , ۰۹:۳۸

    موفق باشید 💪🌹

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۶ دی ۹۹، ۱۲:۵۳
      خیلی ممنونم 🙂👼
  • FI LTER
    سه شنبه ۱۶ دی ۹۹ , ۱۰:۰۸

    اممم قالب که خوبه دوسش دارم:) 

    ولی مطلبو نخوندم ولی هر چی که هست موفق باشی خخخ*-*

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۶ دی ۹۹، ۱۲:۵۳
      نظر لطفته 😉
      مطلب رو در صورتی بخون که منتظر آموزش های خفن هستی 🤞
      خیلی ممنونم 😄
  • FI LTER
    سه شنبه ۱۶ دی ۹۹ , ۱۲:۵۵

    اها نه من گشادم اموزش ماموزش نمیخوام تنکس خخخ

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۶ دی ۹۹، ۱۲:۵۹
      منم هستم و در عین حال معتاد آموزش و یادگیری ام 😅
      ممنونم که نظرت رو میگی 😉
  • M.M J.
    سه شنبه ۱۶ دی ۹۹ , ۱۲:۵۸

    زیبا و قشنگ است ولی باید کلا عوضش کنی اینطوری زیاد جالب نیست ولی تا اینجاش که من دیدم قشنگ بوده

    😍😍😻😻

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۶ دی ۹۹، ۱۳:۰۰
      هنوز کلی کار داره 
      انشاالله به زودی 
      قراره کامل از حالت دارک خارج بشیم 😉
  • M.M J.
    سه شنبه ۱۶ دی ۹۹ , ۱۳:۰۲

    پس سریع تر درست کن که میخوام قالبتو ببینم که چقدر قشنگ شده😍🤩🤩🤩

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۶ دی ۹۹، ۱۳:۰۶
      خیلی ممنونم 😄
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم