تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


فایل های روی فلش نیستن !

احتمالا تا الان فهمیدید که موضوع چیه 

گاها پیش میاد که به دلیل مشکلات نرم افزاری یا ویروسی اطلاعات روی فلش گم میشه یا به عبارتی لاست دیتا اتفاق میوفته (Lost data)

این مساله ربطی به خود فلشتون نداره و مشکل همونطور که گفتم نرم افزاری هستش ( مشکل از فلشت نیست، نترس 😉 )

خب حالا چیکار کنیم ؟

برنامه های زیادی هستن که براتون فایل های پنهان شده رو نمایش میدن اما ، من توی کل زندگیم فقط از یک برنامه استفاده کردم ، چون همین کار منو راه انداخته و ممنون میشم اگه برنامه ی بهتری میشناسید معرفی کنید تا دوستان استفاده کنن 

اسم برنامه ای که من استفاده میکنم آنتی هیدن هست (Anti hidden)

کار با این برنامه به شدت راحته و فقط با 4 تا کلیک میتونید مشکلتون رو حل کنید 

لینک دانلود رو در پایین مطلب براتون گذاشتم میتونید دانلود کنید و استفاده کنید 

و اما پدیده ی بعدی :

اگر اطلاعات روی فلش رو میبینید ولی باز نمیشه مثلا :

ویدئو وجود داره ولی پخش نمیشه 

عکس وجود داره ، ولی نصفش باز میشه 

یا برنامه های روی فلش که دیگه اصلا نصب نمیشن 

به این پدیده میگن : بدسکتور 

این اتفاق عموما از ضربه ایجاد میشه و همین ضربه موجب آسیب دیدن خانه های حافظه در داخل فلش شده 

بدسکتور قابل درمان نیست و خودش رو رشد میده و کل فلشتون رو درگیر میکنه ( دنبال سطل آشغال باش )

اما 

هنوز میشه تا مدتی ازش استفاده کرد 

با فرمت کردن فلش میشه یک جورایی زمان خرید ولی این راه هم به طور کامل جواب نمیده 

در مورد اطلاعات دمیج شده ی فلش های آسیب دیده (همون مشکل بازنشدن) میشه تا مقدار کمی توسط خود ویندوز فایل آسیب دیده رو تعمیر کرد ولی خیلی کم پیش میاد این روش جواب بده 

 

به نظرتون بهترین و بدترین برند فلش چیه ؟
چرا ؟

مواظب خودتون و فلش هاتون باشید

 

دانلود Anti hidden

 

دانلود No hidden (جایگزین برنامه ی بالا)

 

یک مقاله در مورد بدسکتور

 

یک مقاله در مورد رفع بدسکتور در هارد دیسک

 


نظرات (۴)

  • pasr
    چهارشنبه ۳ دی ۹۹ , ۰۹:۱۵

    ممنون از آموزش های خوب و کاربردیت 

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۳ دی ۹۹، ۰۹:۳۷
      ممنون دوست عزیز
      لطفا در پرسش هم شرکت کنید 😉
  • سعید حیاتی
    چهارشنبه ۳ دی ۹۹ , ۱۴:۰۳

    والا من فقط از SP و AData استفاده کردم تا حالا .

    خیلی تو کار سخت افزار نیستم :)

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۳ دی ۹۹، ۱۴:۲۴
      منم زیاد به سخت افزار علاقه ای ندارم و همینطور دانش زیادی هم در موردش ندارم ولی
      دوست ندارم پولم پولم رو خرج اجناس زپرتی بکنم ، برای همین یکم اطلاعات داشته باشیم بد نیست 
      با این اطلاعات میشه از وسایلمون بیشتر محافظت کرد 

      سیلیکون پاور در رده ی سوم یا چهارم و آدیتا در رده ی دوم قرار داره البته در این مورد هم بستگی داره کدوم مدل از فلشش رو بخری 

      ممنون که مطلبم رو خوندی سعید جان 🤞

  • Mr Ghost32
    چهارشنبه ۳ دی ۹۹ , ۱۹:۵۴

    من از برنامه استفاده نمیکنم

    نقطه رو سرچ میدم :/

    بعد رو یکی از فایل ها کلیک راست کرده و اوپن فایل لوکیشن رو میزنم

    و اتمام

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۳ دی ۹۹، ۲۰:۰۷
      این جدید بود
      تا به حال نشنیده بودم
      اخیرا برای من این اتفاق نیوفتاده و الا خیلی دوست داشتم تست کنم 
      خیلی ممنون که گفتید 
      راه خفنی به نظر میاد 
      🙂
  • محمد حسان نادری
    جمعه ۱۰ بهمن ۹۹ , ۱۶:۴۳

    سلام

    ممنون از آموزش تون

    من یک بار برام اتفاق افتاد که فایل هایی که روی فلش بود و نیاز نداشتم را پاک کردم

    اما بعد از 2 ماه خود به خود فایل ها بازیابی شد😐

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۰ بهمن ۹۹، ۱۷:۱۶
      سلام ، خواهش میکنم
      احتمالا ویروسه دیده بهش توجه نمیکنی خودش رفته 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم