تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


طریقه دانلود از یوتیوب

این موضوع انقدر در اینترنت و شبکه های اجتماعی بازگو شده که حتما تا الان یک چیزایی راجبش شنیدید

منم اومدم یک توضیح مختصری راجبش بهتون بدم که دیگه انشاالله به راه راست هدایت شوید

همونطور که میدونید و در استوری های پیج بهتون گفتم یکی از بهترین پلتفرم های اشتراک ویدئو یوتیوب هستش ، از همه نظر :

تنوع محوا 

مبلغ پرداختی

ارزش دادن به تولید کننده و ...

 

برای وارد شدن بهش هم که دیگه همتون استاد من در زمینه انواع شیشه شکن محسوب میشید 😂😜 ( اگه مطلب شیشه شکن رو نخوندی بعد از این برو بخون | لینک )

پس الان یوتیوب رو شناختید و به ارزشش پی بردید و طریقه ی ورودش هم که دیگه بلدید پس بریم برای دانلود از یوتیوب

شروع اصل مطلب :

1 . رفتن به ویدئو مد نظر در یوتیوب 

2. کلیک بر روی دکمه ی به اشتراک گذاری ( همون سه نقطه ای که به هم وصل شدن )

3. کپی کردن لینک ویدئو

4. رفتن به سایت Qdownloader.Com

5. دادن لینک به سایت

6. دانلود فیلم

و تــــــامـــــامــــــ 👌✌💪

شما برنده یک ویدئو از یوتیوب شدید

به همین راحتی و خوشمزگی

این یکی از بهترین روش های دانلود از یوتیوب بود که بهتون گفتم 

چند تا روش دیگه هم هست که اونا رو هم بلد باشید بد نیست ( فعلا همین رو گفتم تا دم دستتون باشه و بعدا اگر یک وقت تو امتحان زندگی اومد روش دانلود از یوتیوب چیه ؟  مردود نشید 😂😜  )

به زودی پستش رو تهیه میکنم و در پیج اینستاگرام میزارم

از پیج اینستاگرام غافل نشید 😉

آیدی : mahdiedit

دم همتون گرم


نظرات (۲)

  • M.M J.
    يكشنبه ۲۸ دی ۹۹ , ۱۰:۱۶

    خیلی عالی و خفن دمت گرم👌😍💎

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۸ دی ۹۹، ۱۳:۱۴
      ممنونم 😀🌺✨
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم