تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


من به صورت پاره وقت کار هایی نظیر : طراحی , تدوین , برنامه نویسی و کار های دیگه میکنم 

و خیلی از من سوال میشه که آیا برنامه نویسی بهتر هست یا کار های گرافیکی و منم نمیتونم جواب بدم چون طبق سلیقه و علایق هر شخص متغییر هست

برای همین تصمیم گرفتم که وقتی برنامه نویسی میکنم یا طراحی انجام میدم ویدئو ضبط کنم  و در داخل کانال آپارات به اشتراک بزارم تا اون دسته از افرادی که نمیدونن کدوم رشته رو انخاب کنن با دیدن این ویدئو ها با روند کار آشنا بشن و خودشون انتخاب کنن ( اینطوری با آینده ای که خواهند داشت بیشتر آشنا میشوند )

من در اسکایپ و ایمیل پاسخگو سوالات شما عزیزان هستم 

اسکایپ : mahdi beiki

ایمیل : novinage.help@gmail.com

و امیدوارم با دیدن این پشت صحنه ها مشکلاتتون برطرف بشه

لطفا برای تبلیغات رایگان پیام ندید حوصله ی شوخی ندارم laugh

اگه در دوره ی کمتازیا که در حال برگزاری هست مشکلی میبینید خوشحال میشم در قسمت نظرات بهم بگیدwink

تصمیم دارم که اگه سوالاتتون زیاد از حد انتظار باشه یک پخش زنده در آپارات داشته باشیم پس تمام سوالاتتون رو بپرسید تا در اونجا جواب بدیم

پیج اینستاگرام من رو هم دنبال کنید در اونجا هم مطالب آموزشی میزاریم و میخوام اونجا بیشتر در مورد سئو و پریمیر صحبت کنم در دایرکت هم پاسخگو هستم لینک : novin.age.blog@

ممنون میشم با دنبال کردن وبلاگ و صفحه ی آپارات و فالو کردن پیج اینستا از ما حمایت کنید و روحیه بدید

mahdi beiki ۳۱ خرداد ۹۹ ، ۱۴:۰۶ ۵ ۱۹۷ تجربیات من

نظرات (۵)

  • گوگولی :)
    شنبه ۳۱ خرداد ۹۹ , ۱۴:۱۲

    عالی

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۳۱ خرداد ۹۹، ۱۴:۱۶
      خواهش میکنم گوگولی جان
  • Hasan Kashi
    شنبه ۳۱ خرداد ۹۹ , ۱۵:۴۳

    عالی

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۳۱ خرداد ۹۹، ۱۵:۵۳
      خواهش میکنم
      راستی مسابقه چی شد ؟
  • Hasan Kashi
    شنبه ۳۱ خرداد ۹۹ , ۱۷:۵۵

    والا ما به امتحانات برخوردیم نتونستیم.الان داریم روی یک پروژه کارمیکنیم که بزودی منتشر میشه که در نوع خودش بی نظیر هست و اخرای کد نویسیش هست.انشاءالله بعد انتشار پروژه مسابقه رو برگزار میکنیم

  • Mhds 82
    يكشنبه ۱ تیر ۹۹ , ۱۲:۵۳

    سلام زبانتون چیه :)

    همچنین تبلیغات رایگان می پذیرید😂😂

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱ تیر ۹۹، ۱۳:۰۷
      من سی شارپ قبلا کار میکردم ولی دیگه خیلی کم سمت برنامه نویسی میرم
      گاهی هم دارت کار میکنم
      تبلیغ رایگان شوخیش هم زشته
  • Mhds 82
    يكشنبه ۱ تیر ۹۹ , ۱۳:۱۸

    👍👍🌷

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم