تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


سلام به همه ی شما دوستان خوبم 

خیلی ممنونم که من رو تا این لحظه همراهی کردید

از اونجایی که دسترسی به سایتم برای همه راحت نیست تصمیم گرفتم که در اینستاگرام هم شروع به تولید محتوا کنم

خیلی ممنون میشم من رو در اینستاگرام همراهی کنید

آیدی پیج : mahdiedit (لینک)
مطالب اینستاگرام کاملا با بلاگ متفاوته و قراره این شروع دوباره ی طوفانی رو با یک ویدئو ی خیلی خفن آغاز کنم که خیلی براش زمان گذاشتم (شنبه ساعت یازده صبح)

شاید در ظاهر ویدئو دیده نشه ولی همین ویدئو ی 5 دقیقه ای حاصل نیم ساعت ضبط کردن و 3 ساعت تدوین کردنه 

ویدئو های خیلی خفنمون رو اول در یوتیوب منتشر میکنم و بعد از اندکی تاخیر در اینستاگرام

هنوز در یوتیوب فعالیتی نکردم ولی در اولین فعالیت بهتون هم در اینجا هم در استوری ها خبر میدم

به نظرم فضای سایت و آموزش متنی به جذابی آموزش تصویری و ویدئویی نیست پس از این نظر هم به خودکفایی رسیدیم 😂

آموزش های بلاگ هر سه روز برپا هستش ( فعلا تا تاریخ 13 بهمن ماه غمی نداریم ولی بعدش رو دیگه خدا میدونه )

هر آموزشی که در اینستاگرام منتشر میشه لینک دانلود موارد مورد نیازتون هم در کانال تلگرامم منتشر میکنم تا دسترسی خیلی راحت تری داشته باشید مخصوصا برای برنامه های اندرویدی (لینک ها هم همینطور)

امید هستش که در اینستاگرام فضای فان و آموزنده ای رو در کنار هم داشته باشیم

مجددا ازتون تشکر میکنم برای حمایت و همراهیتون 🥰

در اینستاگرام منتظرتون هستم 💙🖐

 

از طرف خودم 😁

  +محمد مهدی بیکی 🌹

mahdi beiki ۲۵ دی ۹۹ ، ۰۱:۱۱ ۲ ۱۶۲ اطلاعیه

نظرات (۲)

  • M.M J.
    پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹ , ۰۸:۴۰

    انشالله موفق باشی رفیق😘💚

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۵ دی ۹۹، ۱۳:۲۵
      ممنون رفیق 💙🥰
  • ‌‌ Mobina
    پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹ , ۱۱:۳۵

    موفق باشید 👌🏻

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۵ دی ۹۹، ۱۳:۲۶
      ممنونم 🙂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم