تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


سایت ها قبلا چه شکلی بودن ؟

بازم اومدم بهتون یک سایت معرفی کنم

این سایت بهتون نشون میده مثلا سایت دیجیکالا قبلا چه شکلی بوده یا بهتر بگم در طول تاریخ چه تغییراتی کرده 

یا مثلا سایت یاهو در تاریخ فلان چه شکلی بوده 
یا هر سایت دیگه ای 

 

لینک سایت رو پایین همین مطلب میزارم میتونید برید ببینید و استفاده کنید 

برای استفاده از سایت لینک سایت مورد نظر رو به این سایته میدید و اونم اگه داشته باشه براتون میاره ( به همین راحتی 😁 )

 اما نکته ی جالب :

وقتی داشتم سایت دیجیکالا رو در سال 2007 نگاه میکردم دیدم محصولات اون موقع هم با قیمت همون موقع داره نشون میده ( خیلی خوشگل میشه تورم رو دید 😥 )

مثلا نوکیا دکمه ای رو 200 هزار تومن قیمت گذاشته بود ( از همون اول گرون فروش بود 😂 )

 

البته اینم بگم که فقط سایت های معروف رو داره مثلا :

ورزش 3

دیجیکالا 

دیجیاتو

زومیت

و ...

 

رفتن به سایت


نظرات (۴)

  • M.M J.
    سه شنبه ۹ دی ۹۹ , ۱۱:۲۹

    خیلی جالب بود  و شاید خیلی ها بخوان بدونن

    اما به نظرم chert and perte بود 😂🤣😊😉

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۹ دی ۹۹، ۱۱:۴۲
      بلاخره در بعضی مواقع موضوع کم میاریم 😂
      اما هفته ی آینده به شدت خفن تر خواهد بود 👌
  • ali rabbani
    سه شنبه ۹ دی ۹۹ , ۱۱:۳۳

    لطفا اینارو هم بگو ::
    فیلتره 
    بعدش هم که با فیلتر شکن بری  موقع سرچ سایت ارور میده   

    هیچی نشون نمیده

    بدرد نخوره 

    و...

    😊

     
    • author avatar
      mahdi beiki
      ۹ دی ۹۹، ۱۱:۴۲
      احتمالا اشتباه استفاده کردی داداش
      برای من بدون فیلتر شکن میاره
  • ‌‌ Mobina
    سه شنبه ۹ دی ۹۹ , ۱۱:۴۶

    منتظر هفته‌ی بعد هستم 🙂🌹

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۹ دی ۹۹، ۱۱:۵۲
      از اونجایی که دوستانم واکنش به شدت تندی نسبت به این آموزش نشون دادند آموزش فردا رو حذف کردم 😂 ( چون به شدت خونوک بود )
      تصمیم گرفته شد آموزش های هفته ی بعد رو برای این هفته در نظر بگیریم 
      انشاالله از فردا آموزش های مفید تری رو براتون منتشر میکنم
      هر روز ساعت 11 مطلب جدید منتشر میشه 😁

      خیلی ممنونم از نظرات ارزشمندتان 🌺
      #انتقاد_پذیری ✊
  • ali rabbani
    سه شنبه ۹ دی ۹۹ , ۱۲:۰۵

    عه اندفه شد

    ولی بازم با فیلتر شکن

    جالبه

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۹ دی ۹۹، ۱۵:۰۰
      دیدی گفتم میشه 😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم