تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


سال نو مبارک

الان که دارم این متن رو مینویسم هنوز یک هفته مونده به شروع سال 2021 

با توجه به اطلاعاتی که من از سال 2021 دارم قراره شاهد موارد زیر باشیم : 

    همه گیر شدن کنسول های نسل جدید مانند PS5 , Xbox SX

    منتشر شدن بازی هایی که در این صنعت انقلاب به پا میکنند (برای PC البته)

    اینا از اخبار گیم سال 2021 و اما از سینما :

    کمپانی مارول قراره با حدود 5 تا سریال و 6 تا فیلم همه رو هیجان زده کنه 

    طبق اطلاعاتی هم که از کمپانی برادران وارنر در دسترس هست این کمپانی یک فیلم و 4 تا بازی در راه داره 

    

امید است در این سال بهبود اقتصادی داشته باشیم

انشاالله با رئیس جمهور جدید آمریکا به توافقاتی برسیم

همونطور که گفتم سرگرمی های فراوانی خواهیم داشت 

امیدوارم با کرونا در این سال خداحافظی کنیم ولی با توجه به وضعیت اخیر فکر کنم رفته داداش بزرگش رو آورده (انگلیس)

 

راستش تنها هدفم از انتشار این مطلب این بود که سال نو رو بهتون تبریک بگم و دیدم با این کاور خفنی که ساختم نمیشه خشک و خالی ، برای همین این همه چرت و پرت گفتم 😅

سال نو رو به همتون تبریک میگم امیدوارم سالی پر خیر و برکت داشته باشید 😉

 

mahdi beiki ۱۰ دی ۹۹ ، ۲۱:۰۰ ۴ ۱۸۷ اطلاعیه

نظرات (۴)

  • ناشناس
    يكشنبه ۷ دی ۹۹ , ۰۹:۰۳

    آخه امریکا ، توافق 

    بیشین آقا جان امریکا باید پاچه ایرانو بگیره

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۷ دی ۹۹، ۰۹:۲۴
      در این زمینه حرفی نزنم بهتره ولی قطعا توافق بهتر از پاچه گرفتنه 😉
  • ناشناس
    دوشنبه ۸ دی ۹۹ , ۰۸:۱۷

    توافق با قاتل ؟؟؟؟منطقیه ؟

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۸ دی ۹۹، ۰۸:۱۸
      داداش اینجا جای بحث سیاسی نیست
      منم اصلا از سیاست خوشم نمیاد
  • ناشناس
    دوشنبه ۸ دی ۹۹ , ۱۰:۱۶

    ببخشید 

    منم خوشم نمیاد ولی اگه گفتی من کی ام ؟

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۸ دی ۹۹، ۱۰:۳۹
      2 نفر بیشتر جرات کل کل با من رو ندارن 
      یکیشون که نیست 
      پس همون یکی دیگه ای 
      زیاد اهمیتی هم نداره 😁
  • ناشناس
    دوشنبه ۸ دی ۹۹ , ۱۱:۰۳

    اسم بده 

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۸ دی ۹۹، ۱۱:۱۲
      جایز نیست 😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم