تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


پس از زحمات فراوان 

این ویدئوی آموزشی هم منتشر شد 

من برنامه های زیادی رو برای ریکاوری امتحان کردم و از این بین 2 برنامه رو برگزیدم و در این آموزش روش استفاده از این برنامه ها رو بهتون یاد دادم 
از اونجایی که خودم زخم خورده ی پاک کردن فایل ها هستم کاملا درک میکنم که چه احساسی داره که اتفاقی فایل هات حذف بشه و ندونی چیکار کنی 

امیدوارم از این خاظرات تلخ نداشته باشید 

بسم الله

بریم برای دیدن آموزش (لایک فراموش نشه)

 

رفتن به آپارات برای دیدن آموزش


نظرات (۵)

  • نویسنده آشنا
    پنجشنبه ۲۷ آذر ۹۹ , ۱۸:۳۰

    خسته نباشی🌹:)

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۷ آذر ۹۹، ۲۲:۰۰
      خیلی ممنون 
      ببخشید این آموزش زیاد خفن نبود ولی 
      آموزش بعدی به شدت خفنه (خیلی خیلی خفنه)

  • نویسنده آشنا
    پنجشنبه ۲۷ آذر ۹۹ , ۲۲:۱۳

    خفن یعنی کسی سوالی راجب ریکاوری در اپارات جستجو میکنه و از طریق ویدئوی شما به جوابش میرسه😉✌

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۷ آذر ۹۹، ۲۳:۴۱
      تا به حال از این طریق به موضوع نگاه نکرده بودم 
      خیلی ممنون 

  • Farshid mahboub
    جمعه ۲۸ آذر ۹۹ , ۲۰:۳۳

    اوه

    چرا صدات عوض شده؟؟؟؟

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۸ آذر ۹۹، ۲۲:۴۷
      به به ببین کی اینجاست 
      بهتر شده یا بد تر ؟
  • Farshid mahboub
    جمعه ۲۸ آذر ۹۹ , ۲۰:۳۴

    اوه

    چرا صدات عوض شده؟؟؟؟

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۸ آذر ۹۹، ۲۲:۴۷
      از برنامه ی نویز گیر استفاده میکنم برای همین صدا کاملا خالصه
  • Farshid mahboub
    شنبه ۲۹ آذر ۹۹ , ۱۰:۱۳

    سوالم اینجاس چرا عوضش میکردی؟؟؟

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۳۰ آذر ۹۹، ۰۸:۱۰
      بنا به مشکلاتی که وجود داشت از جمله بی کیفیت بودن میکروفون و ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم