تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


امروز داخل اینستا از یک منبع معتبر دیدم که نوشته 16 اکتبر روز جهانی مرورگر وب

منم کلی تحقیق کردم ولی به تاریخ های مختلفی با عنوان های مختلف رسیدم مثلا 28 اکتبر روز جهانی وب یا حتی 26 اکتبر روز جهانی اینترنت

منم که دنبال 16 اکتبر بودم مناسبت های زیادی رو برای امروز پیدا کردم مثل :

سالروز تاسیس کمپانی والت دیزنی

روز جهانی بیهوشی

روز جهانی غذا 🍔

روز معلم در کشور شیلی

روز نیروی هوایی در کشور بلغارستان

و ...

اما روز جهانی مرورگر وب رو دیدم 😶

به هر حال اومدم یک چالش رو شروع کنم 

همیشه من با دوستانم بر سر این موضوع که کدوم مرورگر بهتره بحث میکنیم ( بحث بیخودیه ولی از بحث کردن خوشم میاد 🙂)

چالش به این صورته که بگید از چه مرورگر هایی استفاده میکنید با ذکر دلیل 🤔

خب خودم از مرورگر Opera استفاده میکنم چون :

رم رو اشغال نمیکنه ( بر خلاف کروم )

محیط کاربری جذابی داره 😎

قابلیت های خوبی هم داره مثلا : 

میتونم محیط کاریم رو ذخیره کنم , یاهو مسنجر , واتس اپ , اینستاگرام رو در دسترس گذاشته , مدیریت بوکمارک ها به شدت راحته و ...

تنها مشکلی که داره تنوع زیادی در افزونه ها نداره و اگه بخوایم از روی افزونه ها قضاوت کنیم گوگل کروم حرف اول رو میزنه 😥

به شما هم اپرا رو پیشنهاد میکنم 

اگر با حرف هایی که زدم مخالفی یا نظر دیگه ای داری بهم بگو خوشحال میشم 🧐

mahdi beiki ۲۶ مهر ۹۹ ، ۱۱:۱۴ ۴ ۱۶۳ همینجوری چالش ها

نظرات (۴)

  • لیوای اکرمن
    شنبه ۲۶ مهر ۹۹ , ۱۲:۰۶

    والت دیزنی همه خاطراط بچه گیمه  با اینکه یه جاهایی یه گندی میزد  ولی واقعا خاطراط بود

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۶ مهر ۹۹، ۱۲:۱۲
      هممون بهش مدیونیم 😊
  • لیوای اکرمن
    شنبه ۲۶ مهر ۹۹ , ۱۲:۵۴

    بهترین انیمیشنای زمان ما اگه دیزنی منحرف نبود اونقد حال نمیداد

  • Mr Ghost
    شنبه ۲۶ مهر ۹۹ , ۱۷:۳۴

    اومدم بگم اپرا و دلایلش دیدم همشو خودت گفتی xd

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۶ مهر ۹۹، ۱۷:۴۸
      شک داری ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم