تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


بر اساس انتخاب خود شما عزیزان یک دوره ی مقدماتی سئو برگزار میکنم امیدوارم براتون مفید باشه

خودم تصمیم دارم این دوره رو در کمترین زمان تهیه کنم و هر قسمت حدود 10 تا 15 دقیقه خواهد بود و فکر نکنم بیشتر از 4 قسمت باشه

بعد از این دوره یک دوره ی دیگه برگزار میکنم با عنوان طراحی سریع پست اینستاگرام با تلفن همراه 

دلیل اینکه انقدر به ساخت پست اینستاگرام  گیر دادم اینکه میخوام یک دوره ی درآمد از اینستاگرام بزارم و این دوره ها پیشنیازش هست

بعدش شاید دوره ی مقدماتی فتوشاپ رو برگزار کنم و ادیت تصاویر رو آموزش بدم

امیدوارم از همه ی این دوره ها لذت ببرید

 

💚💚💚

mahdi beiki ۲۵ مرداد ۹۹ ، ۲۱:۲۹ ۲ ۱۴۶ اطلاعیه

نظرات (۲)

  • Mhds 82
    شنبه ۲۵ مرداد ۹۹ , ۲۲:۰۴

    ما خودمان سئو کار هستیم :/

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۶ مرداد ۹۹، ۱۱:۵۳
      البته که هستیم
  • codebaz admin
    يكشنبه ۲۶ مرداد ۹۹ , ۱۹:۲۴

    سلام منتظریم 

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۶ مرداد ۹۹، ۱۹:۴۵
      سلام 

      چشم به زودی آماده میشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم