تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


خبر فوری (ویروس توتال)

دوستان من چند وقت پیش یک سایتی رو به عنوان ویروس توتال بهتون معرفی کردم 
الان از یک دوست ویروس نویس مطلع شدم که این سایت فایل هایی رو که براش آپلود میکنید تا اسکن بشه رو ذخیره میکنه 

پس اگه فایل منحصر ب فردی دارید در این سایت اسکن نکنید 

همچنین خبر رسید که زیاد نمیشه به این سایت اعتماد کرد 

همونطور که گفتم دوستم ویروس نویسه و ویروس دست ساز خودش رو به سایت داده و سایت شناسایی نکرده ولی آنتی ویروس خود ویندوز شناسایی کرده 

پس میشه گفت در بعضی موارد خود ویندوز بهتر عمل میکنه 

mahdi beiki ۰۴ دی ۹۹ ، ۱۰:۰۴ ۱ ۱۷۰ اطلاعیه

نظرات (۱)

  • نویسنده آشنا
    پنجشنبه ۴ دی ۹۹ , ۱۰:۵۵

    سلام،اینکه ذخیره میکنه رو که شکی نیست، هر سایتی که برای تبدیل فایل، ویرایش فایل، اسکن فایل و در کل، ابزاز انلاین هست، دو حالت داره، یا ذخیره میکنه در سرور، و بعد از مدتی پاک میشه، تا فضای سرور رو اشغال نکنه، یا بایگانی میکنه تا استفاده تجاری از اطلاعات کاربراش بکنه، 

    این که ذخیره میکنه یا نه رو بعضی از سایت ها در قسمت پرسش و پاسخشون یا تماس با من، و غیره نوشتن، اگر ننوشته باشن ، یعنی اینکه معلوم نیست!

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۴ دی ۹۹، ۱۱:۰۶
      فکر میکردم بعد از مدتی پاک بکنه ولی با توجه به اطلاعاتی که دوست ویروس نویسم بهم داده سایت فایل رو نگهداشته و به 3 نفر دیگه هم داد 
      احتمالا اون 3 نفر سرور های مختلف بودن که گردش داشته 😐
      متاسفانه ویروس رو اجرا هم کردن 
      یعنی باز شده !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم