تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


تشخیص لینک و فایل های مخرب

سلام دوستان 

وقتتون بخیر

خب من باز اومدم با یک آموزش کاربردی دیگه 

خیلی منو ببخشید چون این روز ها به شدت سرم با کرونا گرمه 

زیاد وقت آموزش ضبط کردن ندارم 

ولی با این حال براتون این ویدئو رو ضبط کردم چون میدونستم بهش نیاز دارید 

بریم سر اصل مطلب

در این ویدئو یک سایت رو بهتون معرفی کردم که میتونین با استفاده از سایت فایل یا لینک ها رو اسکن کنید 

مثلا یک لینک از دوستی که بهش اعتماد ندارید گرفتید و لازمه که از اون لینک اطمینان حاصل کنید تا در آینده با ناصر رو به رو نشید (اگه ناصر رو نمیشناسی روی ناصر کلیک کن تا ماجراش رو بفهمی )

در ضمن کیفیت فیلم قرار بود HD باشه ولی اشتباهی Full HD شد برید ببینید حال کنید

امیدوارم که از این آموزش هم لذت ببرید 

لایک و کامنت فراموش نشه

تماشا ی آموزش


نظرات (۳)

  • نویسنده آشنا
    پنجشنبه ۲۰ آذر ۹۹ , ۱۰:۴۸

    سلام

    خیلی سایت خوبیه😄

    از جمله برای کسایی که حوصله اپدیت کردن انتی ویروس رو ندارن:)

    ولی اینم بگم Creak بازی ها و نرم افزار ها رو ویروسی تشخیص میده، اینا رو نباید اسکن کنیم😄

    دمت گرم با این ویدئوی خوبت😎✌

    خسته نباشی🌹

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۰ آذر ۹۹، ۱۲:۱۴
      خیلی ممنونم دوست عزیز😍
      آموزش بعدی هم در راهه😉
      امیدوارم تا الان از آموزشهام راضی بوده باشید 😊
  • دختر پاییزی
    پنجشنبه ۲۰ آذر ۹۹ , ۱۲:۰۶

    مفید بود ممنون بابت معرفی 🙏

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۰ آذر ۹۹، ۱۵:۳۲
      خواهش میکنم 😉
  • Mobina ‌‌
    پنجشنبه ۲۰ آذر ۹۹ , ۱۷:۰۱

    مرسی خیلی خوب بود :) 

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۰ آذر ۹۹، ۱۷:۳۳
      خوشحالم که دوست داشتی 😉

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم