تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


بکگراند خفن دانلود کن

طبق اصلی نانوشته بکگراند هر شخصی نمایانگر شخصیت اوست

پس باید تصویر پس زمینه ی خفنی داشت 

اما از کجا و چگونه ؟

اومدم بهتون یک سایت خیلی خیلی خیلی خفن معرفی کنم که تصاویر به شدت با کیفیتی داره و میتونید ازش برای بکگران استفاده کنید

البته سایت های خیلی زیادی به این شکل وجود داره که در آینده بهتون معرفی میکنم ولی این در صدر جدول قرار داره 😉

(قابل توجه دوستانی که میگفتن چرا سایت هات رو به ما معرفی نمیکنی)

از اونجایی که این سایته اسم خیلی طولانی داره  منم به شدت تنبل هستم

لینکش رو میزارم و سکوت میکنم 

فقط قبل از اینکه سکوت کنم بهتون بگم که اگر دوست دارید به فایل ها برنامه ها و آدرس سایت هایی که بهتون معرفی میکنم رو همیشه در دسترس داشته باشید حتما در کانال تلگرامم عضو بشید (نام کانال : mahdiedit_ch) 
اتفاقات خفنی در راه است

و اما لینک : رفتن به سایت


نظرات (۸)

  • M.M J.
    پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹ , ۱۱:۰۵

    ایولا دمت گرم خیلی سایت خفنی بود خیلیییی😍😍😍😍😍😍😍😍

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۶ بهمن ۹۹، ۱۱:۰۸
      ممنونم 
      خودمم ازش خیلی خوشم میاد 😀
  • M.M J.
    پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹ , ۱۱:۰۵

    مثل الماس بود این مطلبت😂😎💎💎💎💎💎👍

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۶ بهمن ۹۹، ۱۱:۰۷
      لظف داری عزیزم 😉
      شما حکم یاقوت رو داری 💎
  • $_P
    پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹ , ۱۱:۰۶

    جان من و تو عالیییییییییییییییییییییییییییییییی

     

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۶ بهمن ۹۹، ۱۱:۰۸
      نه بابا این چه حرفیه ✨✨
  • mykh
    پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹ , ۱۱:۰۸

    عالی بود دمت گرم واقعا دنبال یک سایت مثل این بودم

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۶ بهمن ۹۹، ۱۱:۰۹
      منم خیلی گشتم اینو پیدا کردم 😄
  • 👑H.J👑
    پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹ , ۱۱:۱۱

    -عالی

    -خاص

    -متفاوت

    -مورد توجه 

    -قابل تامل



    »سلطـ👑ـنت«

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۶ بهمن ۹۹، ۱۱:۱۲
      ممنون سلطون 😉😎
  • ali rabbani
    پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹ , ۱۱:۱۶

    عه این هونی بود که دادی بهم  هنوز تو بوک مارکامه  واقعا عکسای محشری داره

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۶ بهمن ۹۹، ۱۱:۲۳
      کی بهت دادم  ؟🤔
  • سجاد سعیدی
    پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹ , ۱۱:۲۶

    به شدت عالی 🤔😯😯👌🏻

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۶ بهمن ۹۹، ۱۱:۳۱
      عالی بودن از خودته رفیق 😄😉
  • ‌‌ Mobina
    پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹ , ۱۲:۱۴

    محشر 🙂🌹

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۶ بهمن ۹۹، ۲۲:۳۶
      خیلی ممنونم 😄
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم