تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


بر هکر ها نظارت کن

همونطور که میدونید در هر ثانیه افرادی هستن که در تلاش اند مشکلی به وجود بیارن (سرشون درد میکنه برای دردسر)

هکر های سراسر دنیا همیشه در حال تعیین هدف و حمله به هدف هستن و شما میتونید با استفاده از سایتی که در پایین براتون گذاشتم بر این فرایند نظارت کنید

کاربرد خاصی نداره و فقط نگاه کردن به خط های در حال حرکت ممکنه براتون جالب باشه 

من حدس میزنم این سایت از اونجایی که لحظه ای بروز میشه باید هر ثانیه ای که داخلش هستید براتون مصرف زیاد اینترنت به همراه داشته باشه 
 

رفتن به سایت 


نظرات (۴)

  • ‌‌ Mobina
    جمعه ۱۲ دی ۹۹ , ۱۱:۲۱

    منم دردسر دوست دارم ولی حوصله‌ش نیست 😉😂😝

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۲ دی ۹۹، ۱۱:۳۵
      دقیقا 😂
  • ‌‌ Mobina
    جمعه ۱۲ دی ۹۹ , ۱۱:۳۷

    بیا بعد از امتحانا یاد بگیریم سرورارو دست کاری کنیم نمره ها جابجا شه 😂😂

    چقدم که من اهل اینجور کارام 😂

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۲ دی ۹۹، ۱۱:۴۷
      به شدت پایه ام 😁
      بعد میتونیم پول بگیریم که نمرات خراب شده ی بقیه رو درست کنیم 😂
      هر 0.25 صد هزار تومن 😂
      میتونیم شاگرد اول ها رو هم تهدید کنیم 😂
      من خدای کسب و کارم 😂💪
  • ‌‌ Mobina
    جمعه ۱۲ دی ۹۹ , ۱۱:۵۰

    خب پس عالی شد 😂

    آقا من برای میان ترم رتبه اول کلاس شدم میشه تهدیدم نکنی؟ 😂😂

    من از ظهرِ 21 اُم در خدمتم 😝😝😂😂

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۲ دی ۹۹، ۱۱:۵۹
      چون شما دنبال کننده ی خوبی هستی و برای هر مطلب نظرت رو میگی ازت میگذرم 😂
      انشاالله شروع خواهیم کرد 😜
  • ‌‌ Mobina
    جمعه ۱۲ دی ۹۹ , ۱۲:۰۶

    خداروشکر 😂😂

    #با‌_یاری_خدا_مسئولین_مدارس_را_شکست_میدهیم😂✋

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۲ دی ۹۹، ۱۲:۱۶
      #انشاالله ✊💪😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم