تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


برنامه ای برای محافظت از چشم

سلام بچه ها ، چه خبر ؟
مدتی بود که در هیچ یک از رسانه ها فعال نبودم 

ولی الان اینجام با معرفی یک برنامه ی به شدت کاربردی

اگر مثل من ساعت های زیادی رو پای سیستمی به خصوص در شب این برنامه خیلی میتونه بهت کمک کنه تا هم از چشمات محافظت کنی و هم دیر تر خسته بشی

البته این برنامه نه تنها در شب در روز هم بهت کمک زیادی میکنه

با استفاده از این برنامه میتونی نور صفحه و غلظت رنگی و خیلی چیزای دیگه ای رو که من ازشون سر در نمیارم رو مدیریت کنی 

چند تا حالت پیش فرض هم داره که مناسب برای : فیلم دیدن ، مطالعه کردن ، بازی کردن ، کار های اداری و ... هستش

نام این برنامه CareUEyes هست و بهتون توسیه میکنم در اولین فرست این برنامه رو روی سیستمتون نصب کنید و استفاده کنید

برای دانلود این برنامه کافیه مثل همیشه داخل گوگل سرچ کنی : دانلود برنامه ی CareUEyes و سپس دانلود یا اگه مثل خودم تنبل هستی کافیه رو کلمه ی دانلود کلیک کنی و به صفحه ی دانلود برنامه هدایت بشی

اگه از این مطلب خوشتون اومد ممنون میشم نظرت رو برام ارسال کنی و بگی که بیشتر دوست داری چجور برنامه هایی رو معرفی کنم : برنامه های کاربردی ( مثل همین برنامه ) یا برنامه های تخصصی و حرفه ای 

معرفی این برنامه رو به زودی به صورت ویدئویی در کانال آپارات منتشر میکنم

رفتن به آپارات 

لینک دانلود برنامه


نظرات (۷)

  • نویسنده آشنا
    جمعه ۱۴ آذر ۹۹ , ۱۵:۰۹

    سلام

    برنامه خوبیه، میشه از این برنامه داخل ویندوز های رده پایین استفاده کرد

    و اینکه مانیتور هم قابلیت تنظیم رنگ صفحه و گرم و سرد بودن رو داره، و فکر کنم اکثر مانیتور ها این ویژگی رو دارن

    علاوه بر اون چون از ویندوز 10 استفاده میکنم این قابلیت که حالت شب باشه یا روز رو داره و تنظیمات گرم بودن و رنگبندی رو هم میشه از قسمت مربوطه تنظیم کرد تا غلظت رنگ زیاد یا کم نباشه:)

    انشالله اگر به سیستمی برخوردم و نیاز به این قابلیت داشت و ویندوز پایین بود حتما این برنامه رو براش دانلود میکنم😉✌ممنون عزیز🌹

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۴ آذر ۹۹، ۱۵:۵۴
      خیلی خوشحالم که براتون کاربرد داشت 😉
      گفتم که من خیلی تنبلم و حوصله ی رفتن به تنظیمات ویندوز یا وَر رفتن با دکمه های مانیتور رو ندارم 😁
  • Ms Ghost32
    جمعه ۱۴ آذر ۹۹ , ۱۸:۰۴

    ینی عاشق ماهانم :| کاری نداره بحث چیه حرفِ خودشو میزنه :||||

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۴ آذر ۹۹، ۱۸:۰۸
      😂😂😂

  • عرفان‌‌ ‌‌‌‌
    يكشنبه ۱۶ آذر ۹۹ , ۱۰:۲۷

    برنامه خوبی به نظر میاد :)

    منم مثل نویسنده آشنا از تنظیمات ویندوز استفاده میکنم :)

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۶ آذر ۹۹، ۱۰:۳۵
      آره برنامه ی خوبیه
      خوش به حالتون که تنبل نیستید 😥
  • عرفان‌‌ ‌‌‌‌
    يكشنبه ۱۶ آذر ۹۹ , ۱۰:۳۸

    اشتباه نکن، کوآلا رفیق صمیمی منه 😅😐

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۷ آذر ۹۹، ۰۱:۱۳
      😂😂😂
      چه باحال
  • ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    يكشنبه ۱۶ آذر ۹۹ , ۱۵:۱۸

    سلام میخام منو کشویی درس کنم بلدی !؟ 😐

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۷ آذر ۹۹، ۰۱:۱۷
      من خیلی وقته دست به کد نشدم 😅
      ولی یکی از دوستان هست که میتونه
      جدیدا کم پیداست اگه پیداش نکردی بهم بگو بگردم یکی دیگه از دوستان رو پیدا کنم بهت معرفی کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم