تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


با Canva همه جا طراح باش + جایزه

اومدم بهتون یک اپلیکیشن معرفی کنم که به شدت خفنه

با استفاده از این برنامه میتونید از کفش تا عرش رو طراحی کنید ( هر چند ربطی نداشت )

همــــه چی به معنا ی واقعی

پوستر ، اینترو ، پست اینستا ، پاورپوینت ، بنر و ...

کلی قابلیت خفن هم داره که واردش بشید کوبیده میشه تو صورتتون 
این برنامه برای اندروید ـه اما اگه از سیستم عامل دیگه ای مثل ویندوز و مک استفاده میکنی میتونی از نسخه ی وب استفاده کنید مثل همون فتوشاپ آنلاینی که بهت معرفی کردم

این برنامه Canva نام دارد ( چرا یهو متن ادبی شد ! )

اضافه گویی بس است 

همین را بدانید که با این برنامه دگر غم هیچ چیز را نخواهید داشت

لینک دانلودش پایین مطلبه

 

امــــا . . .

(با لحجه ی عربی بخوانید : عمـــا)

مجددا امـــــا . . .

 

 

این برنامه (یا بهتر بگم سرویس) بیشتر قابلیت های خفنش رو به صورت اشتراکی ( یعنی غیر رایگان ) داره ارائه میده

اما نگران نباش چون اینجا ایران است

و در ایران دو راه وجود دارد

راه اول استفاده از برنامه ی کرک شده

راه دوم : به من بگید تا براتون اکانت قانونی بخرم

(خیلی تند بقیه ی مطلب رو بخون تا برسی به آخرش و الا جایزه رو از دست میدی )

قطعا راه دوم از نظر شرعی بهتره و همیطور هم با توجه به مطلب شیشه شکن مفسد زیاد خاطره ی خوبی از کرک نداریم 

من اصلا نمیگم نسخه ی کرک مشکلی داره ( چون خودم ازش استفاده نکردم )

اتفاقا خیلی ها دارن از نسخه ی کرک استفاده میکنن و خیلی هم راضی هستن 

البته اگر سیستم عامل شما چیزی جز اندروید است دیگر راه اولی وجود ندارد

پس راه دوم میماند 

ویدئو ی نحوه ی خرید رو به زودی داخل آپارات منتشر میکنم 

توجه داشته باشید که تعداد بعد از موجود شدن محدود خواهد بود 

 

البته باز هم بگم اگر اکانت طلایی رو خریداری هم نکنید باز هم میتونی به 60 درصد قابلیت های برنامه دسترسی داشته باشید 

اون 40 درصد چیزایی هست مثل :

دسترسی به چندین میلیون عکس 

دسترسی به چند مورد بیشتر از انیمیشن ها

دسترسی به حافظه ی ابری (مناسب برای افرادی که کار گروهی انجام میدن یا دوست دارن پروژه هاشون همیشه همراهشون باشه)

دسترسی به چند هزار قالب آماده 

و کلی مجوز دسترسی دیگه 

و اینا فقط 40 درصد از کل برنامه هست

 

و اما جایزه :

برات لینک دانلود یک فایل متنی رو گذاشتم 

همین الان دانلودش کن ، توش موارد لازم برای ورود به اکانت طلایی برنامه ی کنوا هستش

سریع برو دانلود کن و در سایتش وارد اکانت کاربری بشو تا بقیه نرفتن

یک اکانت طلایی در انتظارته

دانلود فایل متنی

 

برندگان :

نویسنده آشنا

نیما نیک فرجام

مبارکتون باشه 😍😍

 

دانلود برنامه ی اندروید کرک شده

سایت کنوا و استفاده از نسخه ی وب

 


نظرات (۵)

  • نویسنده آشنا
    يكشنبه ۱۴ دی ۹۹ , ۱۱:۲۱

    سلام

    😍😍👌الپست الamazing الthankyou😄🌹

    سایت جالبیه، این فایل های لایه باز حافظه سیستم رو فقط پر میکنن، چیه🙄

    دستت درد نکنه:)

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۴ دی ۹۹، ۱۱:۳۱
      سلام
      مبارکت باشه دوست عزیز 😍
      کدوم فایل لایه باز ؟ 😅
      فایل های لایه باز یا PSD هستن یا SVG 
      PSD ها که تکلیفشون مشخصه برای خودته (یا دانلودشون کردی یا ایجادشون کردی)
      ُSVG ها هم معمولا برای صفحات وب هستن و خیلی قدیم بعضی برنامه ها عکساشون به این فرمت ذخیره میشد

      خواهش میکنم 😉
  • Nima NIK
    يكشنبه ۱۴ دی ۹۹ , ۱۱:۳۳

    سلام مهدی عزیز من برنده شدم به نظر میاد ( عکس )

    ممنونم از تو

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۴ دی ۹۹، ۱۱:۳۵
      مبارکت باشه نیما جون 😍
      ممنون که عکس گذاشتی 🌹
      مثل اینکه این جایزه دو تا برنده داشته 😅
  • نویسنده آشنا
    يكشنبه ۱۴ دی ۹۹ , ۱۱:۳۶

    منظورم psd بود، اینکه مجبور به نگه داشتن فایل هایی که زیاد استفاده نمیشن نباشیم😄

    ناگفته نماند، این نرم افزار رو داخل گوگل پلی و بقیه بازار های اپ دیده بودم، ولی چون من با سیستم فقط سرو کار دارم، وقت دیدن وبسایتش و جزئیاتش نکرده بودم:)

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۴ دی ۹۹، ۱۱:۴۲
      😅
      خودمم خیلی این برنامه رو دیدم هم آموزشش هم تعریفش 
      ولی تا همین چند وقت پیش اصلا ازش استفاده نمیکردم 😂🤞
  • بنده خدا
    دوشنبه ۱۵ دی ۹۹ , ۲۱:۲۸
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    من موندم هنوزم
    شما که سایت تون
    خیلی فعال تر زیبا تر بهتر از این سایت به استلاح "*** ***" هستش
    پس چرا دنبال کننده های اونا بیشتره؟

    دلیلش چیه جناب؟

     
    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۶ دی ۹۹، ۰۰:۳۶
      جواب دادن به این سوال ممکنه موجب ناراحتی دوستانم در #### بشه پس بزارید سوال رو تغییر بدم
      چرا دنبال کننده های شما کم است ؟
      اول باید معنای دنبال کننده رو فهمید 
      دنبال کننده کسی ـه که به موضوعی علاقه داره و اون موضوع رو دنبال میکنه
      ولی متاسفانه اکثرا معنیش رو نمیدونن و فکر میکنن دنبال کننده هر چقدر عددش بیشتر بهتر
      ولی یک سوال :
      مثلا من 80 تا دنبال کننده دارم و از این تعداد 50 نفرشون حتما مطلبم رو میبینن و 10 نفرشون هم نظر میدن
      ولی یک شخص دیگه ای 200 تا دنبال کننده داره و فقط 20 نفرشون مطلب رو میبینن و 5 نفرشون نظر میدن
      کدوم بهتره ؟
      یک مثال سودمند هم برات بزنم
      من یک فروشگاه دارم که روزانه 20 تا مشتری ثابت دارم و مطمئن هستم از من خرید میکنن 
      جناب قلی خان هم روزانه 50 تا رهگذر وارد مغازش میشن و هیچکدوم مشتری نیستن (چه برسه به ثابت)
      کدوم یک فروش بیشتری داره ؟
      دیدی
      اما اینکه معنی مشتری چیه و چطور میشه یک مشتری معمولی رو به یک مشتری ثابت تبدیل کرد خیلی توضیح داره که انشاالله سر فرصت توضیح میدم
      شما هم لطفا این سوالات دو جانبه رو در دایرکت اینستا بپرس 😉
  • بنده خدا
    سه شنبه ۱۶ دی ۹۹ , ۰۸:۵۷

    حرف شما متین ولی منظور منو متوجه نشدید جناب
    من میگم دنبال کننده هاشون هم بیشتره و رهگذر هم نیستند
    شاید برای تبلیغاتشون باشه یا هر چیزی که هست شما هم خودتونو تقویت کنید 
    به نظر من پتانسیلش رو دارید گاهی هم به جای مطلب کمی روی ارتباطات هم مانور بدید


    از سایت شما هم بهتر هم هست ولی شما نسبت به عمر سایت تون خوب دارید پیش میرید
    موفق باشید

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۶ دی ۹۹، ۱۲:۵۱
      مثل اینکه هنوز معنی مخاطب هدفمند رو نفهمیدی 🤦‍♂️
      انشاالله بعدا خواهید فهمید 🤞
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم