تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


خیلی ممنونم از دوستی که مشکل قسمت ششم رو اطلاع رسانی کرد

در قسمت ششم دوره ی طراحی پست اینستاگرام 2 دقیقه ی آخر به دلیل مشکل در آپلود و یا شاید اشکال در تدوین که از سمت بنده بود سیاه و بدون ویدئو است و باید بگم که نگران نباشید هیچ محتوایی از ویدئو کم نشده و ویدئو به صورت کامل بارگزاری گردید 

قسمت هفتم هم که قسمت آخر از این مجموعه باشد هم در دست تدوین و انتشار است خیلی ممنونم که از من حمایت میکنید

اگر مشکلی در نحوه ی تدریس تدوین یا ... میبینید و یا جایی رو متوجه نشدید برام از طریق ایمیل دایرکت اینستا و یا وبلاگ و حتی اسکایپ ارسال کنید من همیشه پاسخگو سوالات شما عزیزان هستم

 

ایمیل : mahdionly2223@gmail.com

اینستا : asre.novin.blog@

اسکایپ : mahdi beiki

 

با تشکر از سجاد سعیدی عزیز که مشکل را اطلاع رسانی کرد


نظرات (۱)

  • سجاد سعیدی
    جمعه ۱۷ مرداد ۹۹ , ۱۵:۳۶

    من که کاری نکردم 
    شرمنده کردی ما رو 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم