تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


ضبط , تدوین , چک کردن برای رفع مشکلات احتمالی

 

به نظر راحته ولی خیلی سخته و واقعا وقتم رو میگیره پس بهم حق بدید که دوره ها رو پولی کنم

دوره ها رو به مبلغ های کمتر از 10 هزار تومن به ازای هر قسمت برای فروش میزارم و پیش نمایشی از قبل از خرید بهتون نشون میدم

 

این کارم روی دوره های قبلی تاثیری نداره و فقط دوره های جدید رو به صورت غیر رایگان منتشر میکنم

هر قسمت آموزش کمتر از 10 هزار تومن فقط جهت انگیزه دادن به خودمه

 

به احتمال زیاد دوره ی سئو آخرین دوره ی رایگان خواهد بود و از این پس دوره ها به مبالغ خیلی ارزان قیمتی منتشر خواهد شد با کیفیت Full HD و حجم به شدت فشرده شده برای مشکل نداشتن در دانلود

دوره های پولی فقط شامل دوره ی جامع دارک وب و دوره ی پروژه محور فتوشاپ متوسط هست

امیدوارم از این کارم ناراحت نشده باشید

همیشه برای جواب دادن به سوالاتتان در اسکایپ و اینستاگرام حاضرم

 

mahdi beiki ۰۲ شهریور ۹۹ ، ۱۷:۵۳ ۱ ۲۶۱ اطلاعیه تجربیات من

نظرات (۱)

  • ali rabbani
    سه شنبه ۴ شهریور ۹۹ , ۱۲:۲۷

    میخوای برات تدوین کنم؟

    در ضمن آموزش رایگان دارک وب هم زیاد داریم

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۴ شهریور ۹۹، ۱۲:۴۹
      ولی فکر نکنم دوره ی جامع رایگان داشته باشیم
      میتونی جهت اطلاع به سایت تاپ لرن مراجعه کنی

      برای تدوین هم لطف داری ولی نوع تدوین فیلم های آموزشی من با اون سبکی که بهت یاد دادم یکم فرق داره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم