تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


خب این چالش که توسط وبلاگ تکرار یک تنهایی برگزار شده ( فقط میخواستم بگم )

اول از سعید جان تشکر میکنم که منو به این چالش دعوت کرد

 منم به نوبه ی خودم این عزیزان رو به این چالش دعوت میکنم : خانم کریمی , جناب محمد مهدی واحدی , آقای حسن کاشی , علیرضا ی عزیز , جناب نویسنده ی آشنا و کافه ی ذهن ( لطفا اسم خودت رو بزار ) و البته جناب سید علی طلوع  ( دوستان وبلاگی ببخشید اگه چند نفری رو یادم رفت ) 

 اما از دوستان نزدیک :

علی ربانی , فرشید محبوب , نیما نیک فرجام , آرش یزدی , محمد امین پیشبین

خب برین برای چالش :

 اول از خود سعید جان شروع میکنم » بهت میگم دوست عزیز هدفت از ساخت این همه وبلاگ چیه ؟ ( واقعا میخوام بدونم )

  محمد مهدی واحدی عزیز » صبر کن قالبت یک روز باشه بعد عوضش کن ( هرچند قالبت خیلی خفنه )

حسن کاشی » وقت کردی اون مسابقات برنامه نویسی رو برگزار کن

کافه ی ذهن » میشه سورس قالبت رو به منم بدی

خانم ماهور ( اگه درست باشه ) » چرا رمز میزاری ؟ اگه خصوصی هم هستش تلگرام , واتساپ , اینستا , SMS برای همینجور کار ها ساخته شده

علیرضا جان » تلاش کن تو میتونی 

صاحب irnext.blog.ir ( اشتباه نکنم مهدی ) » بلاخره رفتی ؟

خانم کریمی » به نظرم داری یکم در استفاده از رنگ صورتی زیاده روی میکنی

 

ممنون میشم که دعوت من رو به این چالش بپذیرید

mahdi beiki ۰۵ مهر ۹۹ ، ۱۱:۵۶ ۱۱ ۲۲۷ چالش ها

نظرات (۱۱)

  • Mhds 82
    شنبه ۵ مهر ۹۹ , ۱۲:۰۱

    نرفتم کامنت میزارم خخخخ

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۵ مهر ۹۹، ۱۲:۱۸
      حالا چرا وبلاگ رو بستی ؟
  • black boy
    شنبه ۵ مهر ۹۹ , ۱۲:۰۴

    صاحب ایران نکست مهدی هست

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۵ مهر ۹۹، ۱۲:۱۹
      درستش کردم

  • ali rabbani
    شنبه ۵ مهر ۹۹ , ۱۲:۱۴

    سلام 

    ممنون که دعوت کردی 

    منم دعوتت رو می پذیرم

  • عرفان ...
    شنبه ۵ مهر ۹۹ , ۱۲:۴۰

    خودم هم نمیدونم مهدی داره چیکار میکنه😅😐

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۵ مهر ۹۹، ۱۳:۰۲
      کدوم مهدی ؟
      ما اینجا 3 تا مهدی داریم
  • عرفان ...
    شنبه ۵ مهر ۹۹ , ۱۳:۰۳

    ایران نکست...

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۵ مهر ۹۹، ۱۳:۰۶
      آره 
      هیچکس نمیدونه
  • نویسنده آشنا
    شنبه ۵ مهر ۹۹ , ۱۳:۰۵

    سلام

    خیلی لطف کردی آقای بیکی عزیز، متاسفانه علاقه ای به این چالش ندارم.

    از این به بعد نیازی نیست من رو دعوت کنین 👌 اگر واقعا برای چالشی حرفی برای گفتن داشته باشم با یه پست متوجه میشین🌹😄

  • Hasan Kashi
    شنبه ۵ مهر ۹۹ , ۱۳:۲۰

    جالش جالبیه :)

     

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۵ مهر ۹۹، ۱۶:۲۹
      به به
      ببین کی اینجاست
  • سعید حیاتی
    شنبه ۵ مهر ۹۹ , ۱۹:۴۹

    خب هر وقت منو دیدی ازم بپرس :)))

    قرار بود بگید (چیکار میکنید) نه (چی میگید) . هر چند خودمم همینطوری پیش رفتم :|

    موفق باشی :)

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۵ مهر ۹۹، ۲۰:۳۲
      به نظرت باید چیکار کنم ؟
      کاری جز حرف زدن میشه کرد ؟ ( اونم توی این شرایط )

  • سعید حیاتی
    شنبه ۵ مهر ۹۹ , ۲۰:۳۵

    آره . میشه بغل کرد و بوسید :| 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    البته در رویا ها خخخ

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۵ مهر ۹۹، ۲۰:۳۹
      اگه قرار باشه که رویاهامون رو بگیم کـــــــــــه حرف زیاده ...
      توی رویا خیلی کارا میشه کرد
  • ali rabbani
    يكشنبه ۶ مهر ۹۹ , ۰۷:۰۰

    میشه یکم دقیق تر بگی که این چالشت چیه؟🤨

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۶ مهر ۹۹، ۰۸:۰۷
      همون چیزیه که من نوشتم
      ( نمیتونم دقیق تر تضیح بدم )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم