تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


ببخشید ولی چون من فردا خیلی کار دارم باید امشب این قسمت رو منتشر میکردم

این هم از قسمت دهم دوره ی رایگان تدوین با کمتازیا  تماشا 

و یک مسئله ی دیگه که چرا نظر نمیدید ؟

به خدا قسم اگه نظر منفی بدید حتی فحش هم بدید بازم من از شما تشکر میکنم

لطفا نظر بدید...

از کسانی که تا این قسمت از دوره همراه ما بودند هم تشکر میکنیم و بهشون تبریک میگم چون تا الان دقیقا نصف برنامه ی کمتازیا رو بلد هستند و انشاالله اگر همینطور ادامه بدیم تا 10 قسمت دیگه ما برنامه رو به صورت کامل یاد میگیریم

و ببخشید چون یک سری نکات رو من حواسم نبود جزء این 10 قسمت حساب کنم برای همین ممکنه از این به بعد یکم روند سریع تری داشته باشیم و یا زمان ویدئو ها زیاد بشه ولی نگران نباشید چون در کیفیت ویدئو هیچ تاثیری نمیزاره

 

یک خبر خوب دیگه هم دارم :

بعد از اتمام دوره ی فوق حرفه ای که انشاالله توی همین ماه تموم میشه یک نظر سنجی داریم در مورد دوره ی بعدی که بلا فاصله تهیه رو شروع کنیم پس از شما خواهش میکنم در کلاس های فوق برنامه ی دبیرستان ها و مدارس خرج الکی نکنید چون هیچ چیز یاد نمیدن و همینجا با ما همراه باشید تا رایگان یاد بگیرید || به احتمال زیاد دوره های بعدی هم در مورد تدوین هست ولی نه به صورت 0 تا 100 چون مجبوریم به دلیل سنگین بودن برنامه ها به 2 قسمت مقدماتی و پیشرفته تقسیم کنیم برنامه ها به احتمال زیاد adobe premiere و adobe audition هست .

 


نظرات (۱)

  • محمد مهدی واحدی
    جمعه ۶ تیر ۹۹ , ۲۱:۳۲

    نظر

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۶ تیر ۹۹، ۲۱:۳۵
      واقعا انتظار همچین واکنشی رو نداشتم 
      ولی به هر حال دمت گرم 
      تشکر

      راستی چرا وبلاگ خاموشه ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم