تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


اطلاعاتم پاک شد چجوری برگردونم ؟

سلام دوستان ✋

از این به بعد تصمیم دارم قبل از انتشار آموزش یک پرسش بزارم که بدونم اطلاعاتتون در زمینه های مختلف چقدره 

اما پرسش این هفته هم به این صورته

1. تا به حال اطلاعاتتون رو به صورت اتفاقی پاک کردین ؟

2. تونستید اطلاعات رو برگردونید ؟

3. وقتی پاک شد چه احساسی داشتین ؟

4. به چه روشی برگردوندید ؟

5. چه چیز هایی رو پاک کردی ؟ (چون سوال شخصیه میتونی جواب ندی)

 

ممنون میشم به این سوالات جواب بدید و تجربه ی خودتون رو به اشتراک بزارید ( ببخشید که خاطرات تلخ رو براتون زده کردم )

 

در آموزش بعدی به چگونگی برگردوندن اطلاعات پاک شده میپردازیم (همون ریکاوری کردن خودمون)

mahdi beiki ۲۱ آذر ۹۹ ، ۱۴:۰۰ ۳ ۱۴۳

نظرات (۳)

  • نویسنده آشنا
    جمعه ۲۱ آذر ۹۹ , ۱۴:۱۳

    سلام

    1.آره ، زیاد

    2.اره، همشو😄

    3. به روش های فراوون😄، بستگی داره برای کامپیوتر رو بخوای یا گوشی موبایل رو🤔

    کامپیوتر:

    Recovery My Files

    EaseUS Data Recovery Wizard

    مجموعه نرم افزار های Wondershare برای ریکاوری

    ــــــ

    سه تای بالا رو زیاد استفاده کردم، داخل اینترنت نرم افزار زیاده، و نرم افزار های زیادی رو امتحان کردم ولی هیچ کدوم از اونها به پای EaseUs Data Recovery Wizard نرسیدن

    البته Recovery My Files هم محشره! ولی خب، من همون قبلی رو ترجیح میدم:)

     

    4.حس برگردوندن فایل ها رو😂، خب راستش هیچ حسی چون میدونستم قابل برگردوندن هست:)

     

    5.چه چیزایی رو پاک کردم؟ معلومه، کل درایو رو، 117 گیگ رو پاک کردم، و با خوشحالی 116 گیگ رو برگردوندم، اون یه گیگ هم فایل ها مخلوط شده بود، یعنی تو بگو فیلم و اهنگ ترکیب شده بود! دیگه مجبور به حذفش شدم.


    منتظر آموزش هستیم🌹:)

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۱ آذر ۹۹، ۱۵:۲۴
      یا ابلفضل 😦
      فکر کنم با این اطلاعاتی که بهم دادی باید دوباره آموزش رو ضبط کنم 😂

      فقط باید کاور آموزش رو طراحی کنم تا منتشرش کنم 😉
      دمت گرم 🌹
      ممنون که وقت گذاشتی و جواب دادی :-)
  • حسن کاشی
    جمعه ۲۱ آذر ۹۹ , ۲۰:۳۲

    1-آره زیاد

    2-نه

    3-خیلی عصبانی بودم

    4-با توجه به جواب سوال دوم هیچی

    5-بیشتر سورس کد هام بوده البته یه بار کل هارد رو فرمت کردم بعدش هارده سوخت !

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۱ آذر ۹۹، ۲۰:۳۷
      غم آخرت باشه (برای هارد میگم) 🖤
      دلمون برات تنگ شده بود حسن جان
      خیلی وقته پیدات نیست 

      توی آموزش بعدی نحوه ی ریکاوری رو یاد میدم تا انشاالله دیگه همچین اتفاقی برات نیوفته 😉
  • علیرضا رحیمی شاهرودی
    دوشنبه ۲۴ آذر ۹۹ , ۰۹:۴۳

    سلام میتونی کمکم کنی فونت قالبم رو عوض کنم؟!

     

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۴ آذر ۹۹، ۱۰:۱۲
      بلی 
      چرا که نه 
      فایل قالبت رو برام ایمیل کن 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم