تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


اگر از آنتی ویروس NOD32 یا همون ESET استفاده میکنی حتما تا آخر بخون

الان نمیخوام به طور کلی این موضوع رو براتون شرح بدم اما یک چیزی که امروز فهمیدم رو میخواستم بهتون بگم که اطلاع داشته باشید 

هر چند قبلا هم میدونستم ولی شک داشتم ولی امروز مطمئن شدم

اگر بخوام خیلی مختصر و مفید بهتون بهترین آنتی ویروس ها رو معرفی کنم به شرح زیر هستش

کسپراسکای

نورتون

بیت دیفندر

آویرا

ویندوز دیفندر

 

لیست بالا به ترتیب سنگین ترین تا سبک ترین آنتی ویروس رو میطلبه

پس اگر سنگین رو انتخاب کنید باید سیسنم قوی و قدر تری هم داشته باشی

اما اگر دقت کرده باشید آنتی ویروس NOD32 که خیلی هم سر و صدا کرده و متاسفانه محبوب دل هاست (البته ایرانی ها) در این فهرست نبود

چرا نبود ؟

متاسفانه نود 32 یا همون ESET کاربرانش رو مورد آزمون و خطا قرار میده یعنی روش های جدید ویروس کشی رو روی اونا تست میکنه و اغلب مشکلی برای کاربرا ایجاد نمیکنه  برای همین کسی نمیفهمه

من این موضوع رو خیلی وقت پیش میدونستم و به خودم میگفتم که اشکالی نداره و در عوض دلم به قیمت ارزون لایسنس هاش گرم بود و اینکه لاینسنس یا همون کد اجازه دسترسی فراوان توی اینترنت به صورت رایگان بود

الان حدود 1 ماه میشد که همش بهم میگفت آنتی ویروس رو اکتیو کن و من اصلا وقتش رو نداشتم 

و حدودا الان سه روز هست که سیستم کند شده و برنامه هایی نظیر فتوشاپ به مشکل برخورده

از چند نفر که به این موضوعات وارد بودن پرسیدم و گفتن مشکل از آنتی ویروسه

منم نود 32 رو پاک کردم و آویرا نسخه ی رایگان رو نصب کردم و بلافاصله مشکلم در برنامه فتوشاپ برطرف شد
و این فکر به سرم زد که آنتی ویروس ESET برای اینکه کاربرانش رو مجبور کنه برنامه رو اکتیو کنن یا لایسنس خریداری کنن سیستمشون رو دستکاری میکنه تا خودت خیلی واضح بفهمی سیستم ویروس داره

و منم که به شدت طرفدار نود 32 و محصولاتش بودم از این عملکردشون خیلی بدم اومد و دیگه هیچوقت ازشون استفاده نمیکنم

 

میخواستم این تجربه ی خودم رو باهاتون به اشتراک بزارم تا به اشتباه من دچار نشید

ازتون میخوام اگر از ESET استفاده میکنید همین الان به آویرا مهاجرت کنید و هیچ وقت پشت سرتون رو هم نگاه نکنید 😉🌺🌺

mahdi beiki ۲۵ دی ۹۹ ، ۱۵:۱۴ ۴ ۱۵۴

نظرات (۴)

  • M.M J.
    پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹ , ۱۵:۱۸

    خیلی عالی بود ✌👌💚✨

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۵ دی ۹۹، ۱۵:۳۴
      ممنونم 😉
  • دختر پاییزی
    پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹ , ۲۰:۴۸

    مررسی از راهنماییتون :)

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۵ دی ۹۹، ۲۰:۵۰
      خواهش میکنم 😊
  • مشکات ..
    پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹ , ۲۰:۵۳

    عجبببب😐😑

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۵ دی ۹۹، ۲۰:۵۸
      واقعا انتظار واکنش دیگه ای رو هم نباید داشت 😂
      ممنونم که نظر میدید 👌😊
  • Nima NIK
    پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹ , ۲۳:۳۸

    داداش همون اول اشتب زدی بیت دفندر از همه سنگین تره بعد کاسپر تازه آواست رو باید سبک ترین آنتی ویروس دنیا بعد از ویندوز دفندر بیاری

    ( من روز اول نگفتم ESET ببخشید آشغال ترین آنتی ویروس دنیاست ؟ ) نه قرنطینه داره نه قابلیت های زیاد ) 

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۵ دی ۹۹، ۲۳:۴۱
      حالا بحث اصلی وزن آنتی ویروس نیست عزیزم 😜
      چرا گفتی ، منم گفتم اشتباه کردم 🙁
      اون قابلیت ها رو داره ولی همین موضوع اجبار کردنش رفته بود روی اعصابم 🙂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم