تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


دوستان ما تصمیم داریم به شما آموزش های رایگان برای ورود به بازار کار رو بدیم لطفا در خواست های خودتون رو برامون بفرستید

اگه از دوره ی CSS که منتشر شد خوشتون اومد و دوست دارید ادامه پیدا کنه در قسمت نظرات بهمون بگید

آموزش رایگان :

تصمیم بر این است که بعد از CSS آموزش تدوین با برنامه ی کمتازیا آماده کنیم و در ضمن این دوره به صورت مبحثی هست و پروژه محور نیست و همینطور رایگان

در آمد شما :

دوره ی پروژه محور به همراه فایل های ارزشمند به مبلغ فوق العاده شگفت انگیزی به فروش میرسه و به 3 نفر اول هم 50 درصد تخفیف داده میشه ( همین الا بهم یکی گفت که تخفیف نشانه ی بی کیفیتی هست پس تخفیف داده نمیشه )

و در ضمن آموزش هنوز آماده نشده و بلا فاصله بعد از آماده شدن منتشر میشود .

این دوره به صورت 0 تا 200 هست یعنی از مقدماتی تا فوق حرفه ای 

سقف درآمد :

با این آموزش میتونید به راحتی کسب درآمد کنید و اگه بازاریابی خوبی داشته باشید و همینطور کیفیت کار خوب در ماه تا 5 میلیون هم میتونید درآمد داشته باشید

اگه علاقه مند هستید این آموزش رو هر چه زود تر منتشر کنیم در قسمت نظرات همین پست اعلام کنید

انشاالله در تابستون درآمد خوبی خواهید داشت

 

 

نام اهنگ : قند من 

 

خواننده : محسن چاوشی 

 

شعر از : مولانا 

 

 

 

اهنگ چطور بود؟

 

درخواست اهنگ فراموش نشه


نظرات (۴)

  • Mhds 82
    جمعه ۳۰ خرداد ۹۹ , ۱۳:۵۶

    والا الان بعد چند روز (6الی7 روز )جاوا اسکریپت رو هم تموم میکنم و css , html هم بلدم و نزدیک به 15 نرم افزار سنگین بلدم ولی همچنان 0 تومان در ماه درآمد دارم :) 😂😂😂😂😂😂

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۳۰ خرداد ۹۹، ۱۴:۱۳
      هیچ نگران نباش من اینجام تا به شما کمک کنم
      من بعد از سال ها تجربه به این نتیجه رسیدم که ####### ( نباید تجربیات را رایگان گفت )
      خلاصه مشکل شما این است که نتوانسته اید خود را به بازار کار معرفی کنید برای حل این مشکل یک قسمت را از دوره فوق حرفه ای در اختیار خریداران میزاریم
  • Mhds 82
    جمعه ۳۰ خرداد ۹۹ , ۱۴:۱۶

    عزیزوم من دانش آموزم 😐 خودت که میدونی چن سالمه بنطرت الان وقتش برم به بازار کار؟😂😂من به کسب و کار خانکی علاقه داریم همین وگرنه خودتون میدونید روزانه چند صد تا فقط وردپرس کار استخدام میکنن😂

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۳۰ خرداد ۹۹، ۱۴:۲۰
      مگه بازار کار سن ورود داره ؟

  • Mhds 82
    جمعه ۳۰ خرداد ۹۹ , ۱۴:۲۱

    نداره ولی وقتی نو یه شهر ی باشی که اعتقادی به کامپیوتر ندارن نمیتونی شعل پیدا کنی :/

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۳۰ خرداد ۹۹، ۱۴:۲۸
      تمام توضیحات بعد از آموزش در قسمت پایانی دوره ی کمتازیا برای دانشجویان شرح داده خواهد شد
      الان هم در حال انتشار قسمت اول از دوره ی رایگان 0 تا 200 کمتازیا در کانال آپارات هستم
  • Mhds 82
    جمعه ۳۰ خرداد ۹۹ , ۱۴:۳۶

    با کمتازیا یکمی کار کرده بودم و با لایبرری یه چنتا درست کرده بودم اگه به تریلر انیمیشن کانکت یا متصل نگاه کنی که تو وبلاگم هست متوجه میشی البته زیاد روش کار نکردم و درحد تبلیغات بود :)

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۳۰ خرداد ۹۹، ۱۴:۴۰
      ما تا حد فوق حرفه ای یاد میدیم که وقتی نمونه کار رو به بقیه نشون بدی فکر کنن با افترافکت یا پریمیر ساختی ( البته در دوره ی پیشرفته )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم