تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


آرامش ات ابدی باد ای مرد اهنی

چنگیز جلیلوند متولد ی آبان ماه سال 1319 

دوبلور ، مدیر دوبلاژ ، هنر پیشه 

آوای ی یک قهرمان

................................................................

برام باورش سخت بود که دیگه صدای مرد آهنی رو نشنوم

تازه فهمیده بودم که تمام احساسات یک فیلم یک بازیگر , با صدای اون نمایان میشه

تازه با این حنجره ی طلایی آشنا شده بودم

من داشتن این همه خاطره ی رنگین رو مدیون اون هستم

صدا ی تو همیشه در گوش ما نجوا خواهد شد

یاد و خاطرت همیشه در قلب ماست وهرگز از یاد ها نخواهی رفت

...............................................................

پ.ن: حتی مرد آهنی هم در برابر کرونا شکست خورد

...............................................................

چنگیز جلیلوند 1319 - 1399


نظرات (۷)

  • Mr Ghost
    دوشنبه ۳ آذر ۹۹ , ۱۸:۱۷

    هق هق 

  • نویسنده آشنا
    دوشنبه ۳ آذر ۹۹ , ۲۲:۴۹

    من تمام فیلم های مارول رو دیده بودم

    نمیدونستم صدای دوبله مرد اهنی رو مرحوم چنگیز جلیلوند انجام دادن:(

    واقعا صدای خوبی داشت، خدا رحمتش کنه🖤

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۳ آذر ۹۹، ۲۳:۴۲
      من از این به بعد فقط زبان اصلی میبینم
      یا صدای جلیلوند یا صدای خود بازیگر
      😭😭😭😭
  • Hasan Kashi
    سه شنبه ۴ آذر ۹۹ , ۱۱:۲۱

    هم تونی استارک و هم دوبلورش از پیش ما رفتن :(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم