تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


Adobe Bridge CC

 بریج نرم افزاری کاربردی که توسط آن به آسانی می توانید عکس های خود را سازماندهی کنید. به آسانی و به سرعت می توانید عکس های خود را به صورت دسته ای ویرایش کرده و نیز بر روی آن ها واترمارک قرار دهید. همچنین می توانید به سرعت فایل های مدیای خود را پیدا کرده، فیلتر کرده، مرتب کرده و یا سازماندهی کنید.

ادوبی بریج چیست؟

ادوبی بریج (Adobe Bridge) محصول کمپانی ادوبی است که وظیفه‌ی مدیریت و سازماندهی فایل‌های تولید شده توسط  نرم افزار های این شرکت را برعهده دارد. این نرم‌افزار برای اولین بار بطور آزمایشی تحت عنوان Adobe Creative Suite v2 ایجاد گردید که با آغاز فضای اشتراک CREATIVE CLOUD یک برنامه کاملاً مجزا از سری برنامه‌های Adobe CC شد.

Bridge نرم‌افزاری است که به کمک آن به راحتی می‌توانیم تصاویر PSD و بسیاری از فرمت‌های فیلم و عکس خود را بدون نیاز به نرم‌افزار اصلی مشاهده کرده و در صورت نیاز نسبت به مرتب‌سازی و برچسب زنی آن اقدام کنیم.

کاربردهای ادوبی بریج

این نرم افزار امکان مدیریت کامل آرشیو عکس را فراهم آورده و به آسان‌ترین شکل ممکن می‌توانیم نسبت به تغییر نام گروهی، اعمال چرخش، مشاهده و تغییر مشخصات مخفی عکس (Metadata) ، ایجاد تصاویر پانوراما، برچسب‌زنی تصاویر، جستجو تصاویر برمبنای نوع فایل، کلمه کلیدی، تاریخ ایجاد، تاریخ اعمال تغییرات، جستجو بر اساس مشخصات دوربین مثل ISO و نوع لنز، وایت بالانس، اندازه دیافراگم، ایجاد مجموعه از تصاویر دلخواه، ایجاد فایل‌های HDR، اعمال فیلتر تصحیح اعوجاج لنز و مواردی از این قبیل اقدام کنیم. به کمک این نرم‌افزار می‌توانیم با چند کلیک ساده نسبت به ایجاد خروجی PDF یا گالری تصاویر قابل اجرا در وب نیز اقدام نماییم.

امکانات اصلی نرم افزار Adobe Bridge :

سازماندهی عکس ها
دسترسی سریع به اجزای طرح بندی صفحه
پیدا کردن، فیلتر کردن، مرتب کردن و سازماندهی فایل های مدیا
قابلیت قراردادن واترمارک بر روی تصاویر
امکان ویرایش دسته ای اسناد گرافیکی
سازگاری با سیستم عامل های Microsoft Windows 7 with Service Pack SP 1 or Windows 8.
و…

دانلود از سافت98

انتشار دهنده:F.M

نویسنده عصر نوین ۲۴ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۱۵ ۰ ۲۸۳

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم