تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


سایتی که ذهنت رو میخونه !!!

اومدم بهتون یک سایت معرفی کنم که ازتون چند تا سوال میپرسه و بعد بهتون میگه که داری به چی یا کی فکر میکنی 
سوالاتش مثل 20 سوالی ـه 

فقط اینکه سوالاتش انگلیسی ـه و اگه بلد نباشی باید قاعدتا از مترجم استفاده کنی 

من تا الان چند باری این سایت رو تست کردم از شیخ بهایی گرفته تا بتمن همه رو درست جواب داد (البته شیخ بهایی رو یکم طول کشید تا بفهمه ولی بلاخر گفت )

آدرس سایته رو همین پایین برات گذاشتم 

اگه نتونست ذهنت رو بخونه، همینجا بهم بگو به چی فکر میکردی که نتونسته بخونه 

فقط لطفا به اصغر آقای جوشکار فکر نکنید 

 

رفتن به سایت 


نظرات (۱۱)

  • FI LTER
    يكشنبه ۷ دی ۹۹ , ۱۱:۱۳

    جالبه*^*

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۷ دی ۹۹، ۱۱:۳۱
      آره خودمم ازش خوشم اومد 😀

  • M.M J.
    يكشنبه ۷ دی ۹۹ , ۱۲:۱۲
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام

    خیلی جالب بود اما نتونست حدس بزنه بعد از 80 تا سوال!!!!!!! نتونست بازم 

    به کابل شارژ هم فک کردم 

    در ضمن ما هم به تازگی شروع به کار کردیم به ما یک سری بزنین***********************

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۷ دی ۹۹، ۱۳:۴۷
      تبلیغ ممنوعه داداش گلم ( برای تبلیغ میتونی از قسمت همکاری هماهنگ کنی )
      از شیخ بهایی هم سخت تر بوده ؟

  • ali rabbani
    يكشنبه ۷ دی ۹۹ , ۱۲:۱۴

    عه این سایته

    من 7 سال پیش با این بازی میکردم   ولی گمش کرده بودم

    ممنون

    فقط میتونی یه بازی قدیمی آنلاین هم برام پیدا کنی؟

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۷ دی ۹۹، ۱۳:۵۰
      داداش این سایته درسته قدیمیه ولی شما 7 سال پیش نهایتا 8 سالت بوده
      توی 8 سالگی !! 

      خواهش میکنم 😁

      بازی رو بستگی داره چی باشه 🧐
  • Saeed H
    يكشنبه ۷ دی ۹۹ , ۱۳:۳۱

    وا :/

  • Saeed H
    يكشنبه ۷ دی ۹۹ , ۱۳:۳۳

    کار میکنه ://////////////

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۷ دی ۹۹، ۱۳:۴۸
      برای من که کار کرد ولی خب در صورتی که به اصغر جوشکار و سیم شارژر سامسونگ فکر نکنی 😅
  • Saeed H
    يكشنبه ۷ دی ۹۹ , ۱۳:۵۲

    آقا من به حسن ریوندی فکر کردم ولی نتونست پیدا کنه .

    و قبول کرد شکستشو. ولی یاد میگیره برا نفرای بعدی :)

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۷ دی ۹۹، ۱۳:۵۶
      این همه آدم ، آخه حسن ریوندی 😂
      برای من مهران مدیری رو درست حدس زد 👌

  • ali rabbani
    يكشنبه ۷ دی ۹۹ , ۱۵:۴۶

    اوهوی سن منو لو نده ( انگار زنم )

    ولی یکم مبالغه شد

    حدودا 5 سال پیش

  • Sky Event
    يكشنبه ۷ دی ۹۹ , ۱۶:۵۱

    سلام علیکم

    برای من درست حدس زد، به امام خمینی (ره) فکر میکردم!

    Ruhollah Khomeini Iranian leader

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۷ دی ۹۹، ۱۸:۲۹
      علیک سلام
      چه جالب
      خوشحالم که خوشتون اومد
  • Mr Ghost32
    يكشنبه ۷ دی ۹۹ , ۱۸:۴۲

    یادش بخیر پارسال بچه های فامیلو با این سرگرم میکردم XD

    بعد تو وبم پستش کردم

     

    شخصیتای کارتونی

    گیمرا

    دانشمندا

    همه رو گفت

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۷ دی ۹۹، ۱۸:۵۷
      مدیونی فکر کنی کپی کردم 😂😶

      در کل سایت باحالیه و مثل اینکه شماها هم خیلی خوشتون اومده 😂
  • M.M.R
    يكشنبه ۷ دی ۹۹ , ۱۸:۴۵

    سلام 
    جالب بود خوشمان آمد

    حدس من رو دفعه اول سریع اما دفعه دوم با کمی طول جواب داد.

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۷ دی ۹۹، ۱۸:۵۸
      سلام عزیزم 😁
      خوشحالم که خوشت اومد 
  • 000000
    چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۰۱ , ۱۷:۳۵

    خیلی باحال بود به جونگ کوک 🐰 فکر کردم حدس زد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم