تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


این پست موقته

چطورین رفقا 
امیدوارم شاد و سلامت باشید 
 

در کمال تعجب این بلاگ هنوز هم مطالبش بازدید داره و خب 

.

.

.

دور از انتظار هم نبود 😜

 

من همچنان فعالیت میکنم ، میتونید ویدئو های آموزشی من رو در زمینه ی تولید محتوا و تکنولوژی و برنامه های مختلف کاربردی در اینستا آپارات و یوتیوبم دنبال کنید

 

اگر به آموزش متنی علاقه دارید همین بلاگ پر از مطالب فوق خفنه که خودم وقتی میخونم کف میکنم 👌

توی آپاراتم چندین دوره خفن برگزار کردم و الان که به اون دوران فکر میکنم میگم که : چقدر حوصله داشتی لعنتی 😂😂
ولی به هر حال به نفع شما شد

دارم ویدئو هایی رو که خیلی ازشون حمایت کردید رو یک آپدیتی میکنم و توی یوتیوب میزارم و بعدش شاید آپارات هم بزارم 

لینک همه ی این شبکه ها در زیر آمار دنبال کنندگان هست 😉

 

mahdi beiki ۱۱ مرداد ۰۰ ، ۱۷:۵۹ ۱۳ ۴۵۷ اطلاعیه

نظرات (۱۳)

  • ‌‌ Mobina
    دوشنبه ۱۱ مرداد ۰۰ , ۱۹:۲۶

    به به سلام بالاخره ستاره‌ی اینجا روشن شد :) 

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۳ مرداد ۰۰، ۰۱:۲۹
      مشخصه دلتون برام تنگ شده بود 😂
  • سعید حیاتی
    سه شنبه ۱۲ مرداد ۰۰ , ۱۸:۵۰

    به به چشممان به جمالتان روشن شد

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۳ مرداد ۰۰، ۰۱:۳۱
      اینستا همیشه هستم باور کن 😂
      mahdiedit
  • ali rabbani
    چهارشنبه ۱۳ مرداد ۰۰ , ۲۱:۳۹

    چه عجب
    ( البته من از ریز به ریز کارات خبر دارم 😜 )
    الان میگی نه

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۴ مرداد ۰۰، ۱۱:۵۳
      به سلامتی
  • نویسنده آشنا
    پنجشنبه ۱۴ مرداد ۰۰ , ۱۹:۲۲

    سلام، ارادت داریم خدمت اقا مهدی گل🌹

    خوبی؟

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۰:۳۲
      به به ببین کی اینجاست 😍
      ما خوب هستیم و خواهیم بود 😁
      چطور مطوری ؟
  • :\
    شنبه ۱۶ مرداد ۰۰ , ۰۳:۰۸
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    نظر منو بپرسی یه نوجوان اوسکول تازه از تخم بیرون اومده هستی که نمیدونی تو این دنیا چیا میگذره :|

    اینو به این خاطر نگفتم که فک کنی واسه یه چنتا نرم افزار ساده مسلطی منم بیام اینطور بگم ناراحت بشی!

    به این خاطر گفتم که بدونی از برنامه های ادوبی به جز افتر نمیتونی پول در بیاری در این راه چشماتم شهید میشن :/

    من خیلی راه هارو رفتم ولی آخرش بهت میگن **** فتوشاپ کار :/

    حتی هوش مصنوعی هم تو ایران کار کنی بازم یه **** کامپیوتر بدستی :|

    تنها راه قانونی پولدار شدن توی ایران پزشکیه...

    بچه ی خوبی باش و الکی وقتتو هدر نده بشین پای درسات:)

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۰:۳۷
      آخجون نظر منفی 😍
      با این پیام همه ی تدوینگر و طراح و برنامه نویس های کل دنیا رو زیر سوال بردی 😂
      دمت گرم 👌🤦‍♂️
  • نویسنده آشنا
    يكشنبه ۱۷ مرداد ۰۰ , ۱۰:۴۰

    ما هم خوبیم🌹:)

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۰:۵۳
      و خوب هم خواهی بود 😉:)
  • :\
    دوشنبه ۱۸ مرداد ۰۰ , ۱۹:۵۷
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    داوش *****؟:/

    یپ فک کنم *****😂😂😂

    دابش هم سنات دنبال ***** تو هم بچه ی خوبی باش و مثل خرخونای **** برو سر درسات/:

    یادت باشه نهایت کمتازیا و افتر افکت *** *****

    ***** *** *** ***** **** ***

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۱ مرداد ۰۰، ۱۸:۰۱
      اوه اوه داره خطرناک میشه 🤣🤣
      واکنش تمام افتر کار های دنیا : 😐😐😐

      رفقایی که دارن این نظر رو میخونن بهتون توصیه میکنم با دانش کافی وارد هر زمینه ای بشید تا اگر ضربه ای از اون زمینه خوردید با آگاهی بتونید ازش بگذرید و مثل بعضیا تسلیم نشید 😉
  • ماهور بانو
    يكشنبه ۲۴ مرداد ۰۰ , ۰۲:۳۵

    سلام

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۵ مرداد ۰۰، ۰۸:۰۸
      به به ببین کی اینجاست 😍
      سلام چطوری ✋
      یادی از ما کردی 😂
  • علیـــــ ََ
    چهارشنبه ۲۷ مرداد ۰۰ , ۱۲:۱۶

    خوبه خوبه :)))

    موفق باشی ♥

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۳۱ مرداد ۰۰، ۱۳:۱۱
      همچنین 
      دمت گرم 💙
  • حسن کاشی
    جمعه ۲۳ مهر ۰۰ , ۰۹:۴۶

    سلام و عرض ارادت

    انشاءالله که همیشه موفق باشید

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۳۶
      سلام خیلی ممنون
      شما هم همینطور 🙏
  • حسن کاشی
    جمعه ۲۳ مهر ۰۰ , ۰۹:۴۶

    سلام و عرض ارادت

    انشاءالله که همیشه موفق باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم